יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

"המרכז" ביבנה הירוקה,המקום שכדאי וכיף לבקר בו.



עם עליית מחירי הדיור במרכז רוב האנשים החלו לחפש אפשרויות מעבר לפריפריה
ולמי שמאוד חשוב הקרבה למרכז בחר באיזורים כמו יבנה.
יבנה , קרובה מאוד למרכז (25 דקות מתל אביב) עיר מתפתחת עם אוכלוסיה מצוינת
ושכונות מעולות.
אחת השכונות האהובות עלי בעיר היא יבנה הירוקה, שכונה חדשה עם בניינים יפים ,
אוכלוסיה צעירה מאוד ברובה ומרכזים קהילתיים.

בשבוע שעבר הגעתי להשקה של מרכז קניות אחד מקסים בשם "המרכז" אשר נפתח ע"י חברת
"קרסו נדל"ן" .
מדובר במרכז קניות צעיר לקהילה המקומית אשר מתגאה בהיותו מחובר לתושבים ורווחתם ולכן במרכז
חנויות אשר מותאמות לצרכי השכונה .
למשל מסעדות,בתי קפה,מספרות,חנות מתנות וצעצועים,תבלינים ומוצרים למטבח,מרכז ספורט,ג'ימבורי ועוד.
במרכז ניתנת למשפחות הצעירות אפשרות לבילוי משפחתי יומיומי הן במשחקיה במקום,הן במסעדות
והן בפעילויות קבועות מדי שבוע במרכז בהן ניתן לראות הפעלות שונות לילדים,הצגות ומשחקים
ברחבה ולהורים גם כן הרצאות שונות.

"המרכז" משתרע על פני כ- 4,000 מ"ר בשלושה מפלסי מסחר וחניון תת קרקעי. 
המרכז בתכנונו של האדריכל אבנר שר כולל תמהיל מגוון של בתי עסק ביניהם פיצה האט, מאפיית שיבולת 
השרון, פט ביי, תבליני א.א, בית הקפה הצרפתי קפה ליון שפתח את הסניף הראשון שלו מחוץ לאשדוד, 
סטודיו סי, חנות למוצרי טבק ואלכוהול וחנות למוצרי אפייה וימי הולדת העורך סדנאות בישול ואפייה. 

באותו היום בו הגעתי לראות את המרכז החדש  השתתפתי בחנות bake&more בסדנה (לא פחות ממעולה) 
של מלכת הג'לי ליאת חתוכה אשר לימדה אותנו איך מכינים ויוצרים יצירות אומנות בתוך ג'לי אכיל וטעים .
בחנות למוצרי האפיה ישנן סדנאות שונות ומגוונות- שווה לבדוק,להירשם ולהגיע.

ליאת (המלכה) חתוכה העבירה בצורה קלה ופשוטה את הטכניקה המסובכת בהכנת הקינוחים הטעימים
והיפים כתכשיט הללו.
מדובר בשיטת הזרקת צבעים מיוחדת אל תוך ג'ל מג'לטין אשר מונח יציב בתוך כלי שקוף ולאחר מכן
חילוץ הג'ל והפיכתו אל משטח ואז מתגלה תכשיט מתוק, מרהיב ביופיו - פרח תלת מימד או אקוורים מהמם
והכל אכיל וטעים בטירוף .

אני שגם ככה מכורה למטבח ולקינוחים התאהבתי ברגע אחד בג'לי ועשיתי חיל בקינוחים האישיים
שלי.
יש לציין שכבר שלושה ימים לאחר מכן הגעתי לסדנה אישית של ליאת על מנת ללמוד את שאר רזי
הג'לי .

תחום מקסים,סוחף וטעים לאוהבי המתוקים!


אז לתושבי יבנה (וגם למי שלא ) ממליצה להגיע למרכז ,יש בו הכל מהכל.
אני כתושבת ראשון לציון (עם המון חברים ומשפחה ביבנה וביבנה הירוקה) בהחלט אגיע שוב 
ל"מרכז"  לבלות בו עם המשפחה.
ממליצה בחום .
הנחשול 22 יבנה(יש חניון תת קרקעי במקום)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה