יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

מסיבת התה שלנו




כשלירון שלי,הבן הבכור נגמל משתיית בקבוק עברתי איתו לשוקו .
זה היה המשקה הזמין,טעים וקל לי לתת לו .
הוא מבחינתו זרם עם זה יופי .
במשך שנה וחצי היה שותה בכל בוקר שוקו .

באותה התקופה הוא היה משתעל עם המון ליחה.
בכל פעם שהיה שוכב לישון היה משתעל שיעול ליחתי ועמוק.
הרופאה שללה וירוסים ודלקות למיניהן ולכן פניתי לחוכמת ההמונים שיעצו לי להפסיק עם השוקו
בבוקר(נאמר לי כי חלב גורם לליחה וזה מה שגורם לשיעול) שמעתי בעצתם והפסקנו עם השוקו.
חיפשתי אופציות לחלופה שתתאים גם לי ובעיקר לילד.
הוא לא רצה שום דבר .
ממש לא הסכים לשתות כלום חוץ משוקו ולכן מצאתי את עצמי כבר שולחת אותו לגן מבלי ששתה
שום משקה בבוקר .

ליה שלי (האחות האמצעית של לירון) גדלה וגם היא נגמלה מבקבוק של בוקר.
איתה זה כבר היה מסובך יותר כיוון שלי אלרגית לחלב פרה ברמה מסכנת חיים ולכן מראש נשללה
מאיתנו האופציה לשוקו (נמנעים איתה מחלב מהצומח בכדי לא לבלבל עם מה מותר ומה אסור ולכן
משתדלים להמנע ממשקות ואוכל דמוי חלבי עד כמה שאפשר) .

ואז הושק משקה ויסוצקידס .
זה היה בחורף בשנה שעברה,ראיתי על המדפים את חליטות הפירות של ויסוצקי והתלהבתי כמו ילדה
קטנה ומיד רכשתי את משקה הענבים לניסיון.
הנסיון עבר בהצלחה .
הילדים הרגישו כאילו שותים מיץ חמים וטעים ומבחינתם זה כיף גדול.
מבחינתי זה המשקה האולטימטיבי כיוון שלוקח לי פחות מדקה להכין, המשקה טעים להם,נטול קפאין
ואני שולטת ברמת הסוכר.
כיף גדול.
בכל בוקר ,חורף וקיץ הילדים שלי מתעוררים ומתיישבים עם הפיג'מות לטקס התה שלהם,מסיבת התה
הם קוראים לזה...מתיישבים בשקט וברוגע ושותים את התה שלהם (כרגע הם בתקופה שהם מבקשים
את התה בבקבוק של מים מינרלים קטן).
בכל פעם הם מבקשים את התה בכוס או בקבוק משתנה.

את החליטות אני קונה בסופר בטעמים שונים(ענבים,פטל,נענע) וכרגע מוצמדים לחבילות מיני חוברות צביעה
של הלהיטים מדיסני - פרוזן ומכוניות כתוספת של ערך מוסף לפעילות חורפית בבית.
חוברות קטנות לצביעה עם הדמויות האהובות מדיסני,ומדבקות חמודות מצורפות גם כן .

תענוג.
ממליצה בחום :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה