יום שבת, 3 בדצמבר 2016

טבעול- השניצל שלהם,הרכיבים מהבית.


בספטמבר 2016 עשיתי שינוי משמעותי בחיים שלי .
הפסקתי לאכול בשר.

20.9.16 היה היום בו הכלבה אהובה שלי נפטרה, מזקנה .
המבט האחרון שלה לא יוצא ולא יצא לי מהראש לעולם .
למחרת במהלך שיטוט בפייסבוק ראיתי סרטון על פרות ועגלים ובקלוז אפ אחד מסוים ,
במבט של העגל,ראיתי את המבט שלה .
באותו הרגע ידעתי .
אין סיכוי שאני אוכל לאכול שוב בשר.
אני, שכבד אווז,אנטריקוט ושאר נתחים וחלקים פנימיים היו המאכלים האהוב עלי,
לא אגע יותר בבשר.


במהלך שלושת החודשים מאז אני חיה טוב,אוכלת טוב ולא מרגישה שום חסכים וחוסרים.
אפילו בחגי תשרי כשהיינו בפיקניק עם מנגלים הצטיידתי בנקניקיות והמבורגרים של טבעול
והיה לי מאוד טעים (למען האמת גם אלו שאכלו בשר וטעמו משלי הודו כי זה מאוד
טעים) .

במהלך החודשים האחרונים אני רוכשת בקביעות מוצרים של טבעול מהצומח ואוכלת.
הבעיה מתחילה עם הרחשים הסביבתיים שאומרים לי שהשניצלים מעובדים,מלאים בחומרים מזיקים,
שזה לא בריא,מלא בצבעי מאכל ותוספי טעם וריח.


אתמול ביקרתי במפעל אסם בחטיבת טבעול .
באתי לראות,לשמוע וללמוד על האוכל אותו אני צורכת .
האמת,הופתעתי .
לטובה.

טבעול יצאו במהלך שיווקי חשוב ובו הם מצהירים כי השניצלים (כרגע ושאר המארזים בהמשך)
עשויים מחומרים ביתיים בלבד.
כלומר,ללא צבעי מאכל,תוספי טעם וכיוצ"ב.
רק כאלו שיש בכל בית ממוצע.

על מנת להוכיח אפילו הכנו בעצמנו את השניצלים .
כל כך קל ופשוט להכנה שמבחינתי אפילו אתחיל להכין לבד בבית .

אז למה לטבעול לחשוף את המתכון ?
הרי הם מעוניינים שנמשיך לרכוש ולא נכין לבד לא?!
אז זהו, שבטבעול יודעים כי למרות שאנחנו יודעים להכין אנחנו נמשיך לרכוש וזה כיוון
שמאוד נוח שיש שניצל במקפיא שכל מה שצריך זה לחמם ולהגיש.
במיוחד כאשר אנחנו שקטים ורגועים שהוא עשוי מחומרים ידידותיים - כאלו שיש לנו בבית.

בכל אופן , הבאתי לכם את המתכון ואופן ההכנה שתוכלו להתנסות בעצמכם .

שניצל תירס טבעול:
רכיבים:
100גרם גרעיני תירס
100 גרם גרעיני תירס כתושים
50גרם קמח
חצי כפית מלח
2 חלבונים
7גרם גלוטן(בבית אפשר להכין בלי)
פירורי לחם
שמן קנולה (לטיגון).

אופן ההכנה:

בקערה מערבבים את כל החומרים (תירס,קמח,מלח,גלוטן וחלבונים).

את העיסה ניצוק לתבניות בצורות הרצויות ונכניס להקפאה לכחצי שעה .
נוציא מהקפאה ,נטבול בבלילת מים עם קמח ומשם לפירורי לחם ולטיגון .
זהו,מוכן ובתיאבון.


ורק שתדעו שגם שאר מוצרי טבעול עשויים מרכיבים ביתיים (ומה שעדיין לא בקרוב יהיה כזה) .
אני שמחה לדעת שהשניצל שטעים לי גם בריא לי .
וכל כך פשוט לי להוציא מהמקפיא,לחמם ולהגיש.
עושה את זה בלב שלם ומגישה גם לילדים שלי .





צילום:מיכל בן סימון

צילום :מיכל בן סימון
צילום:מיכל בן סימון

צילום:חלי גורסוי







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה