יום חמישי, 1 בדצמבר 2016

אימון EMS - אימון ספורט מתקדם בטכנולוגיה חדשה -feel free




מתוקף היותי חצי שנה אחרי לידה אני מחפשת כל דרך אפשרית(שהיא לא דיאטה)
לרדת במשקל ולחזור אל המשקל שהייתי טרום ההריון.
אם דיאטה לא באה בחשבון נותר לי רק ספורט,והרבה.
העניין הוא שאני קצת... עצלנית .
מה שאומר שאני לא בעניין של לעבוד קשה מדי .

בשבוע שעבר הגעתי אל מכון הכושר FEEL FREE בקרית עקרון ,על מנת
להכיר סוג חדש של אימון שאמור לענות על הדרישות שלי .
מדובר באימון ספורטיבי בתוך חליפה אלקטרונית המפעילה את השרירים שלנו פי כמה
מאימון רגיל.
זאת אומרת שאימון של 20 דקות בשיטת EMS שווה ערך לאימון של 3 או 4 שעות בחדר
כושר .
אז הגעתי לבדוק את העניין ולהתנסות בעצמי ושרדתי על מנת לספר לכם.

כבר שהגעתי דויד,המאמן האישי שהוצמד לי הסביר לי את השיטה,עקרונותיה וכל מה שמאחוריה
מדעית.
נשאלתי כמה שאלות(גיל,גובה,משקל וכו'),חתמתי על הצהרת בריאות וקיבלתי חליפה אלקטרונית
במידה שלי.
נכנסתי להתלבש ויצאתי עם חליפת החלל האישית שלי .

דוד חיבר אותי לאלקטרודות חשמליות והתחלנו לעבוד .

מה זו בכלל שיטת הEMS?

Electric Muscle Stimulation-- גירוי חשמלי של השרירים.
שיטת אימון ה-EMS הינה פרי פיתוח של ד"ר דירק פריטשה, מומחה לרפואת לב בגרמניה (אשר פיתח 
את הטכנולוגיה החדשה כדי לסייע לחולי לב שהתקשו בפעילות גופנית).
שיטת האימון החדשנית המיושמת ברשת FEEL FREE (ובעשרות סניפים בגרמניה ובאירופה)
משלבת טכנולוגיות מתקדמות ביותר  ומציגה יתרונות חשובים: הגירוי החשמלי של השרירים נעשה באמצעות 
טכנולוגיה אלחוטית ("אלקטרודה יבשה") המיושמת בחליפה אלחוטית מתקדמת, ללא כבלים וחוטים, 
וללא צורך בהרטבה של החליפה, (הנשלטת על ידי תוכנה מיוחדת המותקנת במכשיר IPAD). 
החליפה האלחוטית מאפשרת ביצוע תרגילי ספורט מגוונים ללא הגבלה בתנועה, תוך גירוי מבוקר של רוב 
השרירים בגוף, כך שהאימון אפקטיבי ביותר ויכול להביא לתוצאות מהירות בפרק זמן קצר מאוד.
מספיקות 20 דקות בלבד של אימון EMS כדי לקבל אימון אפקטיבי המשתווה לכ-4 שעות אימון בחדר 
כושר קונבנציונאלי. 
כמו כן באימון של 20 דקות בלבד אפשר להגיע לשריפה של 1000-800 קלוריות במצטבר.
שיטתEMS היא טכנולוגיה המבוססת על גירוי חשמלי של השרירים, והיא מוכרת בעולם המדע והרפואה 
כבר אלפי שנים. 
כבר היוונים עשו שימוש בדגים המייצרים חשמל כדי להקל על כאבי שרירים. 
בעידן המודרני השיטה אומצה על ידי סוכנות החלל NASA, לאימון שרירי האסטרונאוטים שחזרו מתנאי 
אי כבידה בחלל כשהם סובלים מניוון שרירים קל. כמו כן השיטה מיושמת בעולם הרפואה זה עשרות שנים 
בכל הקשור לשיקום ולטיפול בפציעות.

אז איך זה עובד?


דויד נתן לי תרגילי חימום ואז תרגילי"עיצוב" כאשר הוא שולט באלקטרודות שעובדות על השרירים
שלי .
האלקטרודות נותנות מעין פולסים של 4 שניות כל פולס וההרגשה היא כמו כיווץ שריר .
נורא קשה להסביר את ההרגשה אבל כאשר דויד העלה את הרמה של הפולסים ההרגשה דימתה
צירי לידה .
אמנם לא באותה העוצמה אך כן באותה התחושה.
בואו לא ניבהל - לא מדובר בכאבי צירים ,רק תחושה קלה דומה.
אפילו קצת מדגדג .
כך, תוך כל פולס דוד נותן לי תרגילים שונים לבצע.

אימון קל פיזית שהסתיים תוך 20 דקות ובלי יותר מדי התרוצצויות,מתיחות,הרמות דימה פעילות של
כמה שעות בחדר כושר.
ברור לכם שסיימתי סקפטית כן ?
נכנסתי להחליף בגדים וגיליתי כי תחת החליפה אני מזיעה מאוד.
עליתי על בגדי א' שלי ,הודיתי לדויד ושאר הצוות הנחמדים ויצאתי אל דרכי.
כבר במהלך ההליכה אל הרכב הרגשתי משהו שונה בשרירים שלי.
הרגשה כאילו יצאתי מאימון זומבה של שעתיים .
למחרת הופתעתי עוד יותר כשהתעוררתי עם שרירים כואבים כאילו חזרתי מריצת מרתון .

מסקנות:
פעילות פיזית קלה וקצרה (מתאימה לעצלנים חסרי זמן פנוי כמוני),תוצאה אמיתית (יעידו השרירים
התפוסים שלי) .
מומלץ-להתמיד,פעמיים בשבוע.
המלצה נוספת-אם בחרתם להגיע לסניף בקרית עקרון,מעבר לכביש תמצאו את האאוטלט של בילו-
חובה לעשות סיבוב שופינג לאחר האימון :)

אם אתם מגיעים מאיזור אחר מוזמנים לבדוק את הסניפים האחרים של רשת FEEL FREE .
כתובות הסניפים: 
תל אביב – ראול וולנברג 20, 
קרית עקרון – בוסי סנט ג'ורג' 9, 
נתניה – שדרות גיבורי ישראל – מתחם סיטי פולג.
מחיר אימון ראשון לניסיון – 75ש"ח. 
הרשת מציעה מגוון מסלולי מנוי חודשיים במחירים שונים (בהתאם למשך המנוי וכמות האימונים).
לפרטים והזמנת אימון - בטל' – 1700-500-578, ובאתר: www.ems.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה