יום ראשון, 3 בינואר 2016

לשמור על בריאות הפה של ילדינו בקלות. אלמקס .




תמיד ידעתי שצחצוח שיניים עם משחה טובה ומברשת ישמרו היטב על השיניים שלי
ושל ילדיי.
מבחינתי כל משחת שיניים של ילדים היא טובה. הרי אם משרד הבריאות אישר והיא נמכרת
ברשתות השיווק אזי המשחה טובה ומתאימה לנו .
מה שלא ידעתי זה שלא כל משחות השיניים מכילות פלואוריד וגם לא ידעתי שפלואוריד
הינו החומר המשמעותי ביותר בצחצוח שיני הילדים.
בואו נתעכב רגע על פלואוריד.
*אמין פלואוריד- המרכיב הפעיל הייחודי של אלמקס, הוכח כיעיל ביותר במניעת עששת,
מתחבר במהירות לזגוגית השן, מחזק אותה ובכך מספק לה עמידות בפני חומצות .

הידעתם שאם מתחילה עששת על השיניים (בדגש על מתחילה) ואנו מקפידים על צחצוח
ושטיפת פה המכילה פלואוריד נוכל לצמצם עד לכדי להבריא את העששת ללא צורך בטיפול
שיניים רפואי ?
עוד דבר - הידעתם שכבר שנה אין לנו פלואוריד במי השתיה ?
אני אישית לא ידעתי , הייתי בטוחה שילדיי ואני מקבלים את הפלואוריד שאנו זקוקים לו במי
השתיה.
אז זהו שלא.
יש מגעים כרגע של שר הבריאות להחזיר את הפלואוריד למי השתיה אך כבר שנה שאנו לא מקבלים
את הפלואוריד לו אנו זקוקים לשמירה על השיניים .

את כל זאת ועוד גילית בשבוע שעבר בהרצאה של רופאי שיניים בכירים לילדים תוך השקת מוצר חדש
מבית אלמקס - שטיפת פה לילדים המכילה אמין פלואוריד.

שטיפת הפה (מי פה) החדשה בסדרת הג'וניור של אלמקס מיועדת לגילאי 6-12 כאשר הנכון הוא לומר-
הגיל בו הילד יודע לגרגר את השטיפה בפה ולירוק אותה החוצה ולא לבלוע.

למה בכלל ילדים צריכים שטיפת פה?

הסיבה היא שמי הפה הללו הם השלמה לתהליך הצחצוח ושמירת בריאות השן.
סביב גיל 6 זה הגיל בו מתחלפות השיניים לילדים משיני חלב לקבועות ולכן יש צורך לשמור ולהגן על
השיניים כמה שאפשר.
שטיפת הפה של אלמקס ג'וניור היא טיפול משלים בכל תהליך הצחצוח,מגנה על השן מעששת עתידית
ומגיעה גם למקומות שהמברשת אינה מגיעה (למשל בין השיניים ובחריצים ואף לילדים עם מכשירים
אורתודנטים ).
הטעם של שטיפת הפה הוא מנטה עדין (טעמתי) ומתאים לילדים. ממש לא חריף .
זמן הגרגור של שטיפת הפה קצר - 30 שניות (אפשר גם פחות).

אם זה מה שיעזור לי לשמור על בריאות השיניים של ילדיי , ברור לי שאעשה זאת.
האמת, גם דיי בקלות הרי הם רואים אותי משתמשת במי פה כך שתהליך הלימוד יהיה קל מאוד.
ממליצה גם לכם לנסות.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

ושנהיה בריאים :).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה