יום שלישי, 5 בינואר 2016

כבשת השינה ,ללילות ארוכים ושקטים מבית cloud-b





את בובות השינה של cloud b  אני מכירה כבר המון זמן .
לבן שלי יש את צב השינה שעזר לו לישון והיום משמש אותו כמנורת לילה פרוותית ונעימה ולבת
שלי יש את צפרדע השינה המדהימה אשר עדיין מרדימה אותה בכל לילה.
לקריאת חוות הדעת שלי על צפרדע השינה לחצו כאן.
לקריאת חוות הדעת שלי על צב השינה לחצו כאן.
וברגע שכבר הייתי לגמרי מאוהבת בבובות השינה והגעתי למסקנה שגאוני מזה לא יכול להיות,
נולדה כבשת השינה (מחודשת) עם כפתורים חדשים ושונים .

מדובר בכבשה צמרירית,רכה ונעימה אשר מתאימה לתינוקות רכים .
לכבשה 4 כפתורים , האחד עושה רעש המדמה פעימות לב של בוגר, רעש שתינוקות רכים כל כך
רגילים אליו מהרחם ומרגיע אותם .
כפתור גשם, רעש עדין של גשם, נעים ומרגיע.
כפתור גלים ,הרי כולנו יודעים שצלילי הים והגלים אלו הצלילים המרגיעים ביותר שקיימים .
וכפתו מנגינה אשר משמיע מנגינת נעימות נעימה ומרגיעה.
לכבשה יש טיימר אשר מפעיל לבד כל זמן (מוקצב) את הצלילים אשר בחרנו.
קיים מנגנון ויסות ווליום וגם הצלילים הם מעיין רעש לבן ולא מכונת קריוקי עם ווליום מטורף.
לכבשה תופסן פרוותי מיוחד אשר ניתן לחבר אותה לעריסה או ללול בלי בעיה.


בובה מדהימה לטעמי ומתנה נהדרת לכל יולדת .
ניתן להשיג בחנויות מורשות - לרשימת החנויות לחץ כאן.
ובאתר cloud b

אגב בקלאוד בי ניתן להשיג היום שלל בובות ,פופים נוחים ואביזרים שונים.
ממליצה בחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה