יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

הסושיה- סושי בר טעים ועכשיו גם בוולפסון (חולון)



כמי שגרה בבת-ים ומבקרת מדי פעם בבית חולים וולפסון ,ילדתי שם את שני ילדיי, מגיעה לבדיקות
שונות ואף מבקרת משפחה וחברים , המון פעמים חשבתי על זה שחסר משהו שם במרכז המסחרי
המשרת את באי בית החולים.
מה שהיה חסר לי היה מסעדה טובה עם דגש על אסיאתית (סושי) .
הרי מחלקת היולדות בבית החולים וולפסון מצוינת ,המון נשים מגיעות ללדת שם ולאחר המתנה של תשעה
חודשים מפנטזות על סושי אך אין להשיג שם אז נאלצות למצוא מקום אחר שיעשה משלוח או לבקש שיביאו .
בקיצור , חסר לי סושי !
אז כנראה שלא רק אני שמתי לב לזה שחסר שם מסעדה אסיאתית והנה נפתחה שם אחת כזו.
הסושיה -סושי בר פתחו סניף קטן אך מקסים במרכז המסחרי אשר משרת את המבקרים ואף עושה משלוחים.
בשבוע שעבר הוזמנתי לבקר בסניף .

דוכן הסושיה ממוקם בדיוק באמצע המרכז המסחרי, מול הכניסה,מול הניו פארם וfox . אי אפשר לפספס אותו.
הדוכן מציע אופציית ישיבה במקום ,take away ,או משלוחים.
התיישבו והצצנו בתפריט.
התפריט מציע שלל מנות ראשונות, עיקריות וסושי.
יש עסקיות ויש גם שלל קופונים ברשת שניתן להזמין מראש.

הזמנו למנה ראשונה - מרק מיסו ומנת דים סאם .
המרק היה טעים , כמות טופו בדיוק כמו שאני אוהבת ובמליחות שאני אוהבת.

מנת הדים סאם כללה 3 יחידות לבחירתי (אני בחרתי בטטה) והיתה טעימה מאוד.

גם הרוטב של הדים סאם (מגיע בנפרד ) היה מעולה לטעמי .
לעיקרית לקחנו פאד תאי טופו שהיה טעים מאוד ,

וסושי .
עכשיו סושי זה עניין של טעם לגבי בחירת הרולים .
אנחנו אוהבים סלמון ולכן בחרנו על בסיס סלמון אך מה שבאמת חשוב לטעמי זה שהאורז יהיה טעים,
האצה תהיה טריה ולעיסה ושכמות הדג והירק תהיה נכונה,נדיבה וטריה .


בכל הפרמטרים הללו הסושי עמד בגאון .
נהננו מאוד , יצאנו שבעות ומרוצות ואין ספק שנאכל שם שוב .

אגב יש להם שובר מתנה מקסים ליולדת - שובר סושי . לטעמי מתנה גאונית :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה