יום שני, 5 במרץ 2018

MILUCCA- מותג חדש נולד



סופר-פארם, רשת הדראגסטור המובילה בישראל, משיקה מותג קוסמטיקה חדש תחת השם MILUCCA, אשר פונה לנשים עדכניות ואופנתיות ויביא גם בשורה בתחום המחיר.
MILUCCA מושקת לאחר פיתוח של מעל לשנתיים עם שותפים מובילים בעולם ויכלול בשלב הראשון כ-200 מוצרי איפור ובהמשך מוצרי טיפוח. המוצרים, שיימכרו בסטנדים ייעודיים בכל 240 סניפי סופר-פארם, מיוצרים במפעלים המובילים באירופה - כל מוצר במפעל בעל המומחיות הגבוהה ביותר בתחומו.
דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם:"זו בעצם הפעם הראשונה שנכנס מותג שמציע מצד אחד איפור ברמה מקצועית, ומצד שני בשורה במחיר – מקצועיות נגישה כפי שאנו מכנים זאת. אין לי ספק שמ-MILUCCA עומדת לשנות את השוק ולהביא בשורה חדשה גם באיכות המוצרים וגם בדרך הפנייה לנשים".
את ההשקה ילווה קמפיין פרסומי ייחודי ונועז שישטוף את כל המדיות – טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות דיגיטל ורשתות חברתיות תחת הסלוגן "make up your mind".

בתקופת ההשקה יהיו חנויות POP UP של MILUCCA בקניונים מובילים ובמהלך 2019 מתכוונת סופר-פארם לפתוח גם חנויות עצמאיות של המותג וכן להרחיבו לחו"ל – בין השאר לסניפי הרשת בפולין.
וירג'יני בושושה, מנהלת MILUCCA: התפיסה שלMILUCCA היא שנשים צריכות תמיד לעמוד במרכז הבחירות שלה בכל תחום. MILUCCA רוצה להעצים את הנשים, לגרום להן להרגיש בטוחות, שהן בחרו נכון, שכן בחירה וכל פרשנות של מושג היופי היא לגיטימית. הסלוגן של המוצרים הוא my beautiful choice.
MILUCCA הוא מותג שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות – איפור זה כיף, פאן ולכן נבחרו שמות שהם קליטים, ברורים ועם קריצה כמו nice to mat you למייק אפ מאט, למסקרה מאריכה ועוד. כל השמות למעשה מסבירים את התכונה של המוצר, כתובים בגדול ומקלים על האישה לבחור את הבחירה הנכונה והמתאימה לה ביותר.

מותג האיפור יציע מעל 200 מוצרים המיוצרים בעיקר באיטליה בטווח מחירים של עד 44.90 ₪: 14.90 ₪ לעיפרון עיניים ושפתיים, 24.90-29.90 ₪ לשפתונים ו-39.90-44.90 ₪ למייק אפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה