יום ראשון, 4 במרץ 2018

חיתולי בייביסיטר בסקר בייביסיטר



91% מההורים נעזרים בסבים ובסבתות כבייביסיטר
71% מההורים מעידים כי התשלום לבייביסיטר מפחית את תדירות הבילויים עם בני זוגם
סקר* שערך מותג החיתולים והמגבונים 'בייביסיטר', מבית ניאופרם מוצרי צריכה, כחלק מהמהלך השיווקי של הגרלת שירותי בייביסיטר לשנה**, מצא כי 91% מההורים נעזרים בסבים ובסבתות כבייביסיטר, מתוכם כ- 42% לפחות פעם אחת בשבוע.
הסקר נערך באמצעות מכון ברנדמן בקרב מדגם מייצג של הורים לילדים בגילאי 9 ומטה, ובחן עמדות ותפיסות בקרב ההורים בישראל בשימוש בשירותי בייביסיטר לילדים.
רוצים לצאת יחד? תחשבו שוב

מהסקר עולה כי התשלום לבייביסיטר פוגע בתדירות הבילוי המשותף, כך העידו 71% מההורים, כאשר 37% העידו כי עצם התשלום מפחית בצורה ניכרת את תדירות הבילויים המשותפים.
חושבים שסבא וסבתא מתערבים בחינוך הילדים? צודקים
עוד עולה מהסקר כי 77% מההורים טוענים כי הסבים והסבתות מתערבים בהחלטות הקשורות לחינוך הילדים וככל שעולה התדירות שבה נעזרים בסבים ובסבתות כך עולה שיעור המדווחים על התערבות שלהם.
את מי תעדיפו כבייביסיטר - את מיכל דליות או את מיכל הקטנה?
כשנשאלו ההורים על אישיות מפורסמת אותה היו מעדיפים כבייביסיטר לילדים מתוך רשימה שהוצגה להם, סופר נני היתה הדמות המועדפת ביותר (21%), לפני מיכל הקטנה (12%), יובל המבולבל (8%) ועמוס רולידר (2%).
ירדן בארי מנהלת השיווק של 'בייביסיטר' מציינת כי נתוני הסקר חיזקו את הערכתינו כי הסבים והסבתות בישראל עדיין עובדים "במשרה מלאה" כבייביסיטר. לפיכך החלטנו לצאת במהלך שיווקי להגרלת שירותי בייביסיטר לשנה** ולפנות קצת זמן להורים ולשחרר את הסבתות מהצורך בבייביסיטר.
* הסקר הינו מדגם ארצי ומייצג והוא נערך לקראת מבצע מיוחד שעורך מותג בייביסיטר להגרלת תקציב בייביסיטר לשנה.
** הפרס הינו סכום של 4,550 ש"ח המהווים הערכה בלבד לגבי עלות ממוצעת של שירותי בייביסיטר לשנה שלמה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה