יום שני, 17 ביולי 2017

ג'ק by בלאק, פאסט פוד איכותי ומפתיע



כאמא לילדים קטנים אני מוצאת את עצמי מתחבטת בשאלה מה להכין היום ומה נאכל
לעיתים תכופות. אני משתדלת להכין מזון טעים ומזין מדי יום אך בהחלט מחפשת פתרונות
זמינים בחוץ מדי פעם.
מכיוון שהבת האמצעית שלי אלרגית לחלב הרעיון לאכול בחוץ לא תמיד מתאפשר .
בשבוע שעבר שמעתי על מסעדת ג'ק ביי בלאק שהיא סוג של מסעדה/דוכן לממכר מזון מהיר בשרי
מבית היוצר של רשת black, רשת המבורגרים גורמה, אז החלטנו לנסות.

הגענו אל קניון באר יעקב (קניון קטן וקסום המשמש את תושבי האיזור).
המסעדה נמצאת בקומה האמצעית של הקניון באיזור מעולה עם מתחם ישיבה חיצוני ופנימי,מעוצבת
בסגנון אמריקאי,מדליקה ויפה.
בתחילת המסעדה נמצא הבר בו מזמינים את המזון וההגשה היא עצמאית(ללא מלצרים).

ישנן כמה אופציות למנות המבורגר המשתנות לפי גודל הקציצה וסוג הבשר,מנות ילדים,תוספות
ומנות עסקיות הכוללות מנה עיקרית,תוספת ושתיה.
אנחנו בחרנו להזמין את המנות העסקיות שנראו לנו מספקות.
לילדים הזמנתי מנות ילדים -
מנת המבורגר עם צ'יפס,שתיה וגלידה לקינוח,

מנת שניצלונים עם צ'יפס,שתיה וגלידה לקינוח,

מנת עסקית אנטריקוט-המבורגר אנטריקוט 160 גרם עם צ'יפס ושתיה,

ועבורי (צמחונית) עסקית המבורגר צמחוני עם צ'יפס ושתיה .

המנות גדולות ומרשימות, הלחמניות טריות ורכות, הבשר נעשה במידת עשיה מושלמת
כך נמסר מבעלי שאכל את האנטריקוט ושיבח את המנה.
מנת השניצלונים היתה גדולה והשניצלונים נראו ביתיים ולא תעשייתיים .
כך גם מנת ההמבורגר של הילדה.
מנת ההמבורגר הצמחוני שלי ראויה לשבח לטעמי, הקציצה עשויה פטריות פורטובלו,תרד,שקדים
ופירורי לחם,הטעם מעולה,המרקם נהדר והמנה משביעה.
עד עכשיו -שעות אחרי ועדיין הטעם המעולה אצלי בראש.
הציפס טעים ופריך.
בנוסף הזמנו גם מנת טבעות בצל וציפס בטטה,

הטבעות בצל נראו קצת אנמיות אך היו טעימות והצ'יפס בטטה היה נפלא.
השתיה מגיעה ככוס ריקה ואנחנו ממלאים את הכוס לפי טעמנו האישי עם ריפיל חופשי.
ממש כמו באמריקה.
כך גם הרטבים-קטשופ ומיונז במילוי עצמי ללא צורך לבקש שיביאו לנו עוד שוב ושוב.

בסיום האוכל עברנו לקינוחים (נכון שהיינו מלאים אך לקינוחים יש קיבה נפרדת).
כזכור לכם הבת שלי אלרגית לחלב ולכן אני נאלצת לבדוק כל מנה מליון פעם ולוודא כי היא
אינה מכילה חלב גם ברמת ה"עלול להכיל" .
המנות במסעדה נבדקו על ידי והן היו נקיות מחלב וכך גם הקינוחים(לא ממש מובן מאליו).
וכך יצא שהילדים אכלו גלידה טעימה בהנאה גדולה ואנחנו נהננו גם מסופלה שוקולד
ומקינוח סניקרס טעים .

הסופלה היה עשוי יתר על המידה (היה כמו עוגה ולא כמו סופלה) עם זאת הוא היה טעים
מאד .

קינוח הסניקרס היה מצוין.

בעקבות האלרגיה יצא לי לדבר עם מנהל המשמרת שאמר לי כי במסעדה הם מאד משתדלים
עבור הקהילה האלרגית ומנסים לעשות ככל שביכולתם בכדי שכולם יוכלו לאכול שם.
קנה אותי.
מבחינת המחירים גם הופתעתי לטובה, איכות האוכל זהה לאיכות המזון ברשת הגורמה black
אך המחירים דומים יותר(ואף נמוכים)לרשתות פאסט פוד מוכרות.
כך מנת עסקית המבורגר אנטריקוט עם תוספת ושתיה עולה 51 ש"ח בלבד,
מנת עסקית המבורגר צמחוני עם תוספת ושתיה עולה 39 ש"ח,
ומנת ילדים עם תוספת,שתיה וקינוח(גלידה) עולה 39 שח.
אנחנו מאד נהננו,ממליצים בחום ובהחלט נחזור לשם (או לסניף קניון ראשונים שקרוב לנו קצת יותר
ויפתח בקרוב).


**היינו אורחי המסעדה אך חוות הדעת הינה אישית ואותנטית שלנו .**


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה