יום שני, 15 באוגוסט 2016

קולקציית הקפסולה של נועה קירל וTNT


כוכבי וכוכבות נוער מוערצים לא יוצא לי להכיר שכן הדמויות שמככבות
אצלנו בבית הן עדיין דורה וחברים,סמי הכבאי ופאוור ריינג'רס.
ואלו בטוח לא אייקוני אופנה (הרי המכנסיים בצבע כתום עז של דורה ממש לא מסתדר עם
החולצת בטן ורוד פוקסיה שלה...)
לכן לא הייתי כל כך מעורה באייקוני אופנה של בני הנוער בימינו.
כלומר,יודעת שהם קיימים אבל אין לי מושג מי הם.
והנה התחדשתי לי בפריט אופנה טרנדי ,צעיר ויפה שעיצבה נועה קירל שהיא כוכבת וזמרת
מאוד מוכרת אצל בני נוער.
אני תמיד אוהבת ללמוד ולהכיר אייקוני אופנה ומובילי דיעה בשלל תחומים ובעיקר אם אהבתי
והתחברתי לטרנדים שלהם.

חברת האופנה הצעירה והמצליחה TNT בחרה את נועה קירל לשגרירת המותג וכחלק משיתוף 
הפעולה מעצבת נועה קולקציית קפסולה ייחודית בהשראת עולמה –עולם ההיפ הופ.
הקולקציה כולה מורכבת מפריטים מגוונים הניתנים לשילוב בלוקים שונים כגון: חולצות אוברסייז 
עם דפוסים בולטים וצעירים, חולצות בגזרות צמודות וקלילות, טייצים מבריקים , חצאית בשילוב גומי 
עם טקסטים מדליקים, טופים עם רשתות וכו'..

בגזרת הבנים ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של חולצות אופנתיות בשילוב דפוסים טרנדיים בועטים ובצבעוניות 
קונטרסטית.
הקולקציה מגיעה בצבעוניות של שחור ולבן לצד צבעים מטאליים של כסף וזהב בהתאם לטרנד הנוכחי 
ולצבעי העונה החזקים והאופנתיים.


אז איך הלוק שלי עם T שירט נועה קירל ?


אני אהבתי !

להשיג ברשת TNT בשלל הסניפים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה