יום שישי, 19 באוגוסט 2016

ימית 2000 בחולון, ספארק מים לכל המשפחה



הקיץ בכלל והחופש הגדול בפרט זה זמן שכולנו מחפשים איפה לטייל,לבלות,ליהנות,
להעביר זמן רב ואם אפשר במזגן או בפעילות במים.
פעילות המים המועדפת עלינו היא בריכה ואם אפשר - ימית 2000 בחולון.

בתקופת הרווקות שלי הייתי נוהגת לפקוד את ספארק המים וליהנות מבוקר עד ערב בשלל האטרקציות,
מגלשות ,אבובים ובריכות הרבות והמגוונות במקום , אך היום כאשר אני אמא לקטקטים שאוהבים לשלב
השתוללות יחד עם פעילות מים אני נהנית מאוד להגיע לספארק המים בעיקר בגלל הבריכות הייעודיות
לפעוטות וילדים קטנים.
בימית 2000 קיים מתחם גדול הנקרא עולם הילד, מדובר במתחם ענק של בריכה מוצלת(חשוב!),
עם שלל מתקנים קטנים,מגלשות מים קטנות,גייזרים של מים מדליקים ושאר אטרקציות שגורמות
לכל ילד ליהנות ולשכוח את הזמן .

כל זה במתחם של "בריכה " עם מים מאוד רדודים (למבוגרים המים מגיעים מעט מעל הקרסול) .
כך אני מציידת את הקטקטים שלי בצמד מצופים (גם זה מיותר אך אני חרדתית יתר על המידה) ושולחת
אותם לדרכם כאשר אני יכולה להשגיח מהצד ללא צורך בלהכנס ולשחות איתם (זו אינה בריכת שחיה).
אני יכולה לספר לכם שאני לא יכולה להתאפק ומוצאת את עצמי משתטה עם הילדים באיזור הגייזרים
(מזרקות) .כיף גדול.

בנוסף יש צמוד למתחם הזה בריכת פעוטות כיפית עם מגלשות קטנות ופסלים יורקי מים.
נראית כמו אי טרופי והילדים נהנים שם בטירוף.

אם בכל זאת חשקה נפשי להשתכשך ולשחות אני מוצאת את עצמי בבריכה האולימפית ,בריכה גדולה וכיפית.
אבל לרוב אני אוהבת לנוח במתחמים המוצלים במקום ויש כאלו המון (בכל זאת מדובר ב70 דונמים)
וגם כאשר הפארק מלא בתפוסה גדולה של מבקרים המקום לא נראה עמוס ויש שפע של מקום לשבת
ולבלות.

לחברה הבוגרים יותר יש שלל אטרקציות ומגלשות מים אקסטרימיות ומהנות .
אני כרגע כבר בשלב של חרדות ולא ממש מתקרבת למגלשות ופעילויות אקסטרים אך למי שאוהב
זה בהחלט לונה פארק של מים.

בספארק המים יש גם מתחם מקורה של בריכה וספא,ג'קוזי ,סאונות וחמאם.
ישנו גם עולם הילד מקורה.
מתחמים אלו פעילים גם בימי החורף.
באופן כללי המתחם פעיל כל השנה גם במתכונת של מנויים (חדרי כושר ושלל חוגים).
בקיצור,אנחנו מאוד אוהבים ומוצאים את עצמנו מבלים בפארק הרבה מאוד.


לגבי המחירים-
מחיר כניסה לאדם (מגיל שנתיים) 104 ש"ח.
שימו לב כי ישנם המון מבצעים ומחירים מוזלים בשלל ועדים ,כרטיסי אשראי(1+1) והנחות לתושבי
העיר.
תהנו  ! ולא לשכוח לשתות הרבה ומקדמי הגנה :)

ימית 2000- מפרץ שלמה 66 חולון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה