יום רביעי, 6 במאי 2015

G-STAR RAW קולקציית קיץ 2015

כולם אוהבים ג'ינס .
בכל ארון של כל אחד תמצאו ג'ינס.
יש ארונות בהם תמצאו ג'ינס או שניים ויש ארונות (כמו שלי למשל)
אשר מורכבים מג'ינסים וכל השאר זה נספחים.
אני אדם של ג'ינסים.
לכן הגעה להשקת הקולקצייה החדשה של G-STAR RAW התאימה לי כמו
כפפה ליד.
אני מוצאת כי ג'ינסים מתאימים לגזרה שלי ונוחים לי בצורה יוצאת דופן ולכן
אני מקפידה להתחדש תכופות בג'ינסים שונים בשלל גזרות .

החנות בה נערכה ההשקה נמצאת במתחם שרונה תל אביב .
 בתמונה:קשת זאבי ואני, צילום:אלירן אביטל

החנות אלגנטית ויוקרתית עם זאת נותנת הרגשה ביתית ומזמינה.
הקולקציה מורכבת מג'ינסים לנשים וגברים וכן טופים שונים - חולצות, טוניקות,
שמלות , וגופיות.
ההקפדה בקולקציה היא על איכות ונוחות ולכם הבדים איכותיים ביותר, נעימים למגע
ומחמיאים לגוף.
בקולקציה ניתן לראות גם דגמים מנצחים מעונות קודמות וכן דגמים חדשים .

בתחום הג'ינסים לנשים, מציע בעונה זו המותג ארבע גזרות מרכזיות- גבוהה במיוחד,
גבוהה, גובה ביניים וגזרה נמוכה. שתי הגזרות בעלות המותן הגבוהה כוללות גם את דגמי
חמשת הכיסים הקלאסיים היוצרים מראה מחמיא במיוחד לכל גוף. כמו כן, גזרות הבויפרנד
יוצרות מראה נונשלנטי ומשוחרר.

בתחום הגברים, נותן המותג בעונה הקרובה אינטרפטציה ייחודית וטוויסטים מעניינים
לדגמי הז'קטים הקלאסיים. כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה פריטים רבים עם אלמנטים
הקשורים לדמותו של "הכלב הרץ" המפורסם של המותג. גם בעונה הנוכחית ניתן למצוא
מגוון רחב של חולצות טי מודפסות בצבעי קיץ מרעננים ומבדים המותאמים לעונה.


כמו גם בעונה הקודמת, G STAR RAW ממשיכה עם קולקציית Raw for the Oceans
שהינה תוצר של שיתוף פעולה בין מותג הג'ינסים G-STAR, ארגון Bionic Yarn שייסד
המוזיקאי המוערך פארל וויליאמס ופרויקט האומנים- Vortex Project.
הקולקציה נועדה לקדם את פתרון בעיית זיהום האוקיינוסים ההולכת וגדלה על ידי השמשה
מחדש של פסולת פלסטיק מהאוקיאנוס.
מעבר לתמיכה ולפתרון בעיית פסולת הפלסטיק באוקיינוסים, פרטי הלבוש לנשים ולגברים
בקולקציה הינם בעלי סגנון בלתי מתפשר. בהתאמה לחדשנות החברה, פרטי הדנים מקולקציית
Bionic Yarn הינם בעלי הדפסים מקוריים בהשראת האוקיאנוס.
עיצוב הקולקציה נעשה תוך שימוש בקמע החברה-התמנון הכחול. הקולקציה כוללת בין היתר
ג'ינסים, חולצות טי, סווטשירטים, ז'קטים, כובעים ועוד – כולם עשויים מאותו "סיב ביוני".
הקולקציה מכילה גווני כחול ותכלת וגוונים שחורים, הבדים בעלי מגע רך וידיות עמידות.

טווח מחירים: 199 ₪ – 2800 ש"ח
להשיג בחנות G STAR שרונה, G STAR אילת, רויאל גרדן , G- CUBE קניות שבעת
הכוכבים הרצליה ובחנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.

צילום:קשת זאבי המקסימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה