יום שישי, 8 במאי 2015

מוצר השנה 2015


בשבוע שעבר נערך טקס מוצר השנה השנתי בו מספרים על המוצרים
שזכו בתואר מוצר השנה .
באירוע עצמו חולקנו לפי קטגוריות (אני הייתי בהורות/משפחה) ושם
שמענו מנציגי החברות על המוצרים .
לא עלאה אתכם בפרטים רק אספר על המוצרים שלדעתי הם בהחלט
עומדים בהגדרת מוצר השנה .

את חברת אוטן אתם מכירים ?
מדובר על חברה של מוצרי הדברה אשר ניתנים לשים על ילדים.
אני מכירה את המותג כבר שנה .
בשנה שעברה רכשתי את הסטיק נגד יתושים שלהם ואני מאוד מרוצה
ממנו.
מסתבר שבשנה האחרונה הם הביאו עוד הרבה מוצרים בקטגוריה
הזו ... כשאני מרוצה - אני ממליצה . חפשו אותם בפארם .

לאולטראסול תמיד יש הברקות בנושאי הגנה מהשמש. כאמא לשני קטנטנים
לבנבנים אני מכירה כמעט כל מקדם הגנה אפשרי .
לאולטראסול יש מקדמי הגנה מצוינים (אני מאוד אוהבת את הריח מלון שלהם)
ההברקה החדשה היא ספריי מקדם הגנה שאפשר לשים על עור רטוב .
מעולה .

העוקבים של הבלוג ומי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת את מהפכת מוצרי
השופרסל וכל מה שמתלווה לזה.
אני מרוצה מהמוצרים ובעיקר מהמחירים .
מוצר השנה - מגבונים אקולוגים של גרין (מותג של השופרסל) מבחינתי הוא מוצר
גאוני.
מגבונים מעולים ונוחים בדיוק ברמת הרטיבות שאנחנו אוהבים והיתרון הגדול-
אקולוגיים . במגע ארוך עם מים הם מתכלים . מקסים .

כמחתלת לשעבר לבן ומחתלת בהווה לבת אני נוטה לבדוק את רוב/כל החיתולים
בשוק .
האגיס הינו מותג חיתולים (ומגבונים) שאנחנו מאוד מרוצים ממנו ולכן בשמחה נעניק לו
את תואר מוצר השנה :)

נעבור קצת למטבח ?
ניקול מביאים לנו מוצר חדש השנה שהוא בהחלט עומד בהגדרתי למוצר השנה.
שקיות אוכל - עם קשירה !
להיט ענק אצלנו בבית !
מומלץ בחום :)

מוצר חדש ומעולה לטעמי -
strongbow . סיידר תפוחים אלכוהולי .
מעולה! טעים , האלכוהול חזק אבל לא מורגש בטעם ..
בהחלט משקה של נשים :)
אהבתי.

לסיום - מוצר שבהחלט לוקח (בגדול) את תואר מוצר השנה אצלנו -
ממרח לוטוס .
עם שברי עוגיות .
כחובקת אלרגית לחלב קטנטנה אני מחפשת אופציות טעימות עבורה ונטולות חלב.
לוטוס זו בהחלט אופציה אהובה ונהדרת.
מצרפת לכם מתכון מהמם שלי .
ניתן להכין ברסת פרווה ובגרסת חלבי:
עוגת מוס לוטוס פירורים.
ומתכון נוסף לעוגת בומב לוטוס פרווה.


תהנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה