יום רביעי, 8 באפריל 2015

ביג פאשן אשדוד, מרכז קניות ברמה בינלאומית


לפני כ-4 שנים יצאתי לירח דבש מאוחר עם בעלי והילד
לטיול ארוך הארצות הברית.
אחד מהיעדים היה אורלנדו פלורידה שם טיילנו שבוע.
במהלך השבוע גיליתי שם מרכז קניות-אאוטלט מטורף שעד היום
אני נזכרת בו ועולים בי געגועים עזים .

לפני כשבוע הוזמנתי להשקת מרכז קניות חדש - ביג פאשן אשדוד.
באופן כללי אני אוהבת להגיע לעיר אשדוד מכיוון שאף פעם אין לשם
פקקים , הכביש פתוח והנסיעה חלקה , אין בעיית חניה , פשוט מעדיפה
להגיע לאשדוד על פני תל אביב למשל (אני גרה בבת-ים כן?!)
20 דקות של נסיעה ואני שם .
על כביש 4 ביציאת אשדוד מרכז ,ממש על הגשר מגלים מרכז קניות ענק.
צריך לעשות פרסה קטנה ונכנסים למרכז.
חניה (בשפע) חיצונית ותת קרקעית ונכנסים .
בצעד הראשון פנימה קיבלתי דה ז'ה וו מטורף לאותה חווית קניות שהיתה לי
באאוטלט באורלנדו .

מרכז קניות פתוח ,עשרות חנויות עם מותגים מוכרים ואהובים בצדדים ובאמצע
שדרה נעימה עם ספסלים, בתי קפה, מסעדות ועוד .

באיזור אחד של השדרה מול מסעדת קינג ג'ורג' (מסעדה מומלצת מאוד) יש
רחבה עם גייזרים (מזרקות קטנות) בה אפשר לתת לקטנטנים שלנו להתרוצץ
ולהתרטב בימים חמים .

מקסים !
פשוט חוויה נהדרת !
כל המותגים האהובים ,בתי קפה ,מסעדות ,פשוט כיף גדול !
ולא רק לאשדודים ... נסיעה קצרה ללא פקקים וחניה חופשית בהחלט
תוציא גם אנשים מערים אחרות לכיוון ביג פאשן אשדוד.
כי חווית הקניות שם - היא בהחלט חוויה בינלאומית .
אגב בהמשך יפתח שם גם קולנוע גדול ...

ממליצה בחום  :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה