יום רביעי, 24 בדצמבר 2014

חיתולי שופרסל בייבי. מותג חדש,מחיר נמוך ואותה האיכות שכבר הכרנו


 בילד הראשון שלי נתפסתי על חיתול אחד ורק אותו הייתי קונה .
 לא משנה כמה עלה הייתי משלמת . אני מניחה שאת החיתולים                       הללו
קניתי בגלל המותג - שהוא יוקרתי וכאלה... לא חשבתי על הכיס שלי 
כאמא חדשה וצעירה חטאתי בהוצאות שונות ומיותרות.
 היום ממרום שנותי כאמא אני יכולה להגיד שכל עוד אין לי מניות בחברת
 .חיתולים כלשהי אני אקנה את מה שנוח לי על הילד ובכיס 
 אין לי סיבה לשלם הרבה כסף על מוצר שאני יכולה לקנות את אותו המוצר רק
 עם שם אחר בפחות כסף.
                        לכן אני לא נאמנה לשום חיתול ונודדת, מתנסה בכל החיתולים וקונה בקביעות 
.את מה שאהבתי מכל הבחינות ומה שהמחיר נוח לי 
                        בשבוע שעבר השיקו בשופרסל את חיתולי בייבי וקיבלתי אותם להתנסות

אני באופן אישי עושה את קניות הבית שלי בשופרסל וכבר התנסיתי בה-מ-ו-ן מוצרים 
מבית שופרסל (וגם כתבתי על זה לא פעם) ואני מאוד מרוצה וגם עם החיתולים אני
מרוצה.
                        אז מה זה החיתולים האלו ? זה אותם חיתולים שהייתי קונה של חברה אחרת רק
 .עם השם של שופרסל , אריזה אחרת ומחיר נמוך יותר

                        מה רע ?? שום דבר !!! אני תמיד בעד לחסוך ובמיוחד כרגע עם המצב הכלכלי במדינה !

.לגבי החיתולים עצמם - הם טובים, סופגים (גם בלילה),נוחים לילדה שלי ונוחים לי בכיס

.ממליצה גם לכם לנסות
,החיתולים מתחילים במידה 3 ועד מידה 6
,מספר החיתולים באריזה משתנה לפי מידה ונע בין 36 ל54 חיתולים
.מחיר לצרכן-כ-31 ש"ח 




.ניתן להשיג ברשת השופרסל











2 תגובות:

  1. כשהייתי בהריון כל מה שחשבתי עליו זה דברים מתוקים והשתמשים בחומרי גלם לאפייה שעזרו לי מאוד שתקופה הזאת... הכתבה עזרה לי מאוד עם המתוקי שלי!

    השבמחק