יום חמישי, 25 בדצמבר 2014

חדש על המדף- הטעימים שלי לחודש דצמבר

כבכל חודש שאני מספרת לכם על המיוחדים והטעימים ביותר שאני בוחרת
גם החודש בחרתי כמה טעימים במיוחד והנה הסקירה המלאה :

אם יש מאכל קיצי שמאוד כיף לאכול בקיץ אבל גם מ-א-ו-ד  כיף לאכול
בחורף זה גלידה .
וכמה כיף זה כשהגלידה מיוחדת ומלאה בתוספות ?
בנסטלה משיקים סדרת גלידות משפחתיות לפי מותגי השוקולד המוכרים
והאהובים של נסטלה .

גלידת קיט קט (עם קוביות קיט קט), גלידת סמארטיס (עם שברי סוכריות
סמארטיס) וגלידת קראנצ' (עם כדורונים מצופים שוקולד חלב,לבן ומריר).

הגלידות עשירות מאוד ומלאות בתוספות מפנקות של החטיף בפנים . פשוט
כיף לאכול . קינוח מפנק ביותר .
ממליצה !!!

חברת "טבעית מן הטבע" משיקה חטיפים טבעיים תחת המותג barbari .
שם החטיף - fruit&nuts .

קיים ב-4 טעמים, החטיפים עשויים מעל ל70% אגוזים ופירות.
חטיפי האנרגיה מגיעים באריזת חטיף 27 גרם עם כ-135 קלוריות
לחטיף.
החטיפים מיוצרים ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא גלוטן , ללא צבעי מאכל וללא
חומרים משמרים .

מתאים לטבעוניים .
מחיר מומלץ לצרכן כ-19 ש"ח לאריזת 4 חטיפים . ניתן להשיגברשתות השיווק.
טעים ובריא .

סלטי צבר דואגים לנו שגם כאשר אנחנו בבית אבל בא לנו "אוכל רחוב"
יהיה לנו נגיש במקרר ללא שום בעיה או תהליך הכנה.
בסדרת הסלטים של השף אבי לוי וסלטי צבר יש 3 סלטים : סלט סביח עם
חציל מטוגן,ביצה קשה וטחינה, סלט חומוס עם שברי כדורי פלאפל מטוגנים
שעורבבו בתוכו, וסלט פריקסה הכולל טונה, עגבניות, תפוחי אדמה, אריסה
ולימון כבוש.

הסלט סביח טעים ביותר ! החומוס מעולה , החצילים משתלבים נהדר ואת הביצה
לא ראיתי אך בהחלט הרגשתי את טעמה . סלט נהדר! 
גם סלט הפריקסה לטעמי הוא מעולה . כמי שמכינה מדי פעם פריקסה לסנדוויץ
טוניסאי אני יכולה לאמר כי הסלט בהחלט עומד בטעמים אותם אני מכניסה לפריקסה
שלי.
מחיר לצרכן - כ-13 ש"ח לאריזת 300 גרם.
ניתן להשיג ברשתות השיווק.


אוסם ממשיכה את טרנד האקסטרים (הביסלי הגדולים) ומחדשת לנו
עם ביסלי אקסטרים ספייסי צ'ילי .

כשפתחתי את השקית ציפיתי למצוא בפנים ביסלי שיהיה לי חריף עד מאוד
(ספייסי צ'ילי נשמע מחייב), הביסלי היה עם טעמים חזקים אך לא חריף
מאוד (ואני לא מאוכלי החריף..) . הביסלי עצמם גדולים במיוחד , קראנצ'ים
וטעימים מאוד . לדעתי מתאים יותר למבוגרים מאשר לילדים .
אהבתי .
מגיע באריזות 55 או 70 גרם . מחיר לצרכן- כ-5 ש"ח .
להשיג ברשתות השיווק .


אני מאוד אוהבת לפרגן למוצרי המותג הפרטי של השופרסל .
גם בגלל שהם מעולים וגם בגלל שהם זולים יותר מהמקבילים להם
ממותג אחר . השבוע סיקרתי והתנסתי בכמה מוצרים נוספים מבית
השופרסל .

 המוצרים הגיעו בתזמון מעולה לחג החנוכה וכך שומשו
להכנת סופגניות - גם עם ריבת תות וגם עם חמאת בוטנים מצוינת .
מומולץ בחום .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה