יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

יש לי מפלצת בארון (אמבטיה)

רוב הילדים מפחדים ממפלצות . כאן מקומנו כהורים - ללמד
אותם ש-א. אין מפלצות, ב. אם יש כאלו הן מצוירות, חביבות
וממש לא אוכלות ילדים :)
את הילדים שלי אני מלמדת כל הזמן שמפלצות הן דמויות מהאגדות
ובכלל- הן חברות שלנו .
לאחרונה מותג life השיק סדרת טיפוח לילדים בנושא מפלצות .

הסדרה בעלת עיצוב ייחודי של משחק הרכבה - מה שאומר שאם
יש לכם יותר ממוצר אחד ניתן להרכיב אותם יחד כמו פאזל.
לסדרה 6 מוצרים - אל סבון ריחני,שמפו, שמפו לסירוק קל,שמפו+
סבון ומרכך שיער.
*המוצרים אינם מכילים פראבנים .
צורת הבקבוקים תורמת לחווית המקלחת ( אני תמיד מחפשת אטרקציות
למקלחת שימשכו את הילדים אחרת זוהי מלחמה יומיומית)  והסדרה הזו
הופכת למשחק באמבטיה .

בנוסף ישנו הערך המוסף שבו אני שוב מלמדת את הילדים שמפלצות
הן דמויות לא אמיתיות :)
מחיר מומלץ לצרכן - כ-19 שח ל-750 מ"ל .

לכבוד סדרת הטיפוח החדשה ניתן לרכוש בקו הקופות - פאזל ריצפה מפלצות
להרכבה מבית משחקי יצירה ולייף קידס .


מחיר כ-20 ש"ח - עד גמר המלאי .
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה