יום שישי, 17 באוקטובר 2014

המוצרים של מאמי קר. המלצה חמה מכל הלב


כאמא כבר יותר מ- 4 שנים אני מכירה את רוב המוצרים של מאמי קר ,אוהבת
ורוכשת אותם דרך קבע.
הפעם הראשונה שבה נתקלתי בשם מאמי קר היה לפני כארבע וחצי שנים כאשר
הייתי בסבב של כנסים לקראת בחירת חדר לידה .
באחד הכנסים באיזשהו בית חולים בעודי מטיילת בין הדוכנים קרא לי בחור נחמד
מאחד הדוכנים והציע לעניין אותי במוצרים שלו .
הוא המליץ לי על כל מיני מוצרים שיתאימו לי בזמן ההריון, לזמן הלידה ולאחריה.
תוך כדי דיבור הבנתי כי הבחור הנחמד הינו הבעלים של החברה.
התרשמתי לטובה כי לא תמיד רואים בעלים של חברה "יורד לעם" ומוכר בעצמו
או משווק בעצמו את המוצרים שלו .
לאחר זמן מה פגשתי את אותו הבחור מסביר בסבלנות ורגישות להריונית אחרת
בפסטיבל בייבילנד .
מאז ועד היום יצא לי עוד כמה פעמים לפגוש את הבחור ואת מנהלת השיווק
בכמה וכמה אירועים של החברה והתאהבתי במותג כפי שאני מאוהבת במוצרים.

לפני כשבועיים הוזמנתי אל משרדי החברה להתרשם, להכיר את הנפשות הפועלות,
ללמוד קצת על הדרך ולשמוע על המוצרים החדשים .
התרשמתי מהצניעות של החברה ועובדי החברה, מהרצון להיות מספר אחד בשירות
והדרך בה הם מבצעים את זה ובעיקר התרשמתי מהעובדה בה הם נלחמים לייצר
את המוצרים כחול לבן מ-א ועד ת .

ואז שמעתי על המוצרים (שאת רובם ככולם אני מכירה) למעט כמה חדשים .
היום אספר לכם על מוצר אחד חדש ומעולה.
קרם פנים לתינוק .

מי מאיתנו לא נתקלה ביובש בפנים של התינוק ושברה את הראש מה לשים
ומה למרוח ?
במאמי קר פיתחו את הקרם החדש במיוחד עבור הקטנטנים שלנו אשר עשוי
מרכיבים צמחיים בלבד.
הקרם מבוסס על חמאת שיאה, שמן קוקוס,שמן קלנדולה וחוחובה.
רכיבים אלו ידועים בסגולות המרפא שלהם, מעניקים לעור לחות ,
מזינים אותו, ומסייעים לשמור עליו מיובש ומפגעי מזג האוויר.
שימו לב - הקרם אינו מכיל- מינרלים (נגזרות נפט) ,פראבנים ובישום.
הקרם מתאים מגיל לידה .
מוצרי מאמי קר אינם מנוסים על בעלי חיים !

מוצר זה נכנס לסדרת המוצרים של מאמי קר שאני אישית מאוד אוהבת
ומשתמשים בקביעות בבית למשל-
משחת החתלה ,סבון ושמפו קלנדולה, קרם הגנה,קרם לחות ועוד.

מחיר קרם הפנים המומלץ לצרכן הוא 45 ש"ח לאריזת 60 מ"ל .
וניתן להשיג אותו ואת שאר מוצרי מאמי קר , ברשתות הפארם ,
באתר מאמי קר , רשתות הטבע, בתי מרקחת ועוד .

ממליצה בחום .




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה