יום רביעי, 11 ביוני 2014

רוצים לקבל את הספר החדש "קופיקו מאלף הדולפינים" ?


לקראת שבוע הספר המותג המוכר והידוע "קופיקו" יוצא בספר חדש!
"קופיקו מאלף הדולפינים" .

הספר הוא ספר נוסף מסדרת ספריה של הסופרת תמר בורנשטיין -לזר .
ספר זה נכנס לסדרת הספרים לפני השינה ,בעל פורמט שונה, גדול וצבעוני.
 הספר כמו כל ספרי קופיקו בעל תכנים ערכיים , אהבת החי ,אורך רוח, סבלנות
וסובלנות הדדית , דבקות במטרה וחשיבה מחוץ לקופסה.
הספר בפרט והסדרה בכלל מיועדים להקראה לגיל הרך לפני השינה ובנוסף
לקריאה עצמית לילדים בכיתות א-ב .
הספר ימכר ברשתות הספרים המובחרות במחיר של 58 ₪ .
הספר בעל 48 עמודים וכריכה קשה .

אך שימו לב :
לכבוד השקת הספר יש לי 3 ספרים לחלק לכם הקוראים שלי מתנה !!
מה צריך לעשות על מנת לזכות בספר :
1.לעשות לייק לעמוד הפייסבוק שלי - השמועה אומרת ש  .
2. להירשם לקבלת עדכונים מהבלוג (באמצע מצד ימין רושמים את כתובת המייל) .
3. לשתף בפייסבוק את ההגרלה *יש לשתף כציבורי* .
4. לענות בהודעה פרטית לעמוד הפייס שלי על 3 השאלות הבאות:
      *איפה גר קופיקו ?
     *באיזו שנה הופיעה לראשונה דמותו של קופיקו?
     *איך קראו לגיבורה בסיפור המקורי "הקוף שהתחפש" ?
5.לרשום כתגובה לפוסט בעמוד הפייסבוק שביצעתם את כל השלבים ואתם בהגרלה .

אם ביצעתם את כל השלבים אתם נכנסים להגרלה שתערך בתאריך 18.6.14 ושמות הזוכים
יפורסמו במהלך היום .
שימו לב - יש לי 3 ספרים לתת ככה שיש סיכויים גבוהים לזכיה !
** חשוב לבצע את השלבים מפרופיל פייסבוק פעיל כי לשם תגיע הודעה
על הזכיה ובקשת כתובת למשלוח המתנה .

*** את התשובות יש לענות בהודעה פרטית ולא כתגובה לפוסט/לשיתוף/ לרשומה.

שיהיה לכם בהצלחה :)

 

2 תגובות:

  1. איזו הגרלה מעולה!
    מאוד אהבתי את ספרי קופיקו כשהייתי ילדה והילדים שלי גם אוהבים את הסיפור.

    השבמחק
  2. תודה רבה על ההגרלה. מחזיקה אצבעות :)

    השבמחק