יום שישי, 16 במאי 2014

האגיס ג'ינס - הטיטול הכי אופנתי שיש

כאמא לילד שני כבר גיבשתי דיעות מוצקות לגבי טיטולים ,אני לא קונה לפי מותג אלא
לפי נוחות,איכות ומחיר .
יש לי 3 סוגים (מותגים שונים) שאני משתמשת בקביעות.
מותג אחד מהשלושה הוא טיטולי האגיס - הם נוחים ומתאימים לגזרה של הקטנה שלי
ולרוב אני מוצאת מבצעים טובים ולכן רוכשת אותם .
לאחרונה בחברת חוגלה קימברלי המייצרת ומשווקת את טיטולי האגיס חידשו עם מהדורה
מיוחדת. הטיטולים המוכרים של האגיס pרידום רק בצבע ג'ינס עם עיצוב מדליק ואלמנטים
של פו הדוב .
 
האריזה עצמה בצורת ג'ינס -אריזה יפה ומדליקה וגם הטיטולים בצבע ג'ינס חתיכי.

הטיטולים האלו לטעמי יפהייפיים ויש בהם יתרון ענק - כשאני מלבישה לקטנה שלי
שמלה אני שמה לה תחתונים מעל הטיטול .ליופי .
עם הטיטולים האלו אין צורך בכיסוי - הם יפים ואופנתיים מאוד .

את העיצובים החדשים ניתן יהיה להשיג במידות - , 3,4,5  והמחיר יהיה זהה
למחיר של האגיס פרידום .
להשיג ברשתות השיווק ובפארמים .
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה