יום שלישי, 22 באפריל 2014

בגדי הים של אפרודיטה

לפני החג מתקשרת אלי חברה יקרה ואהובה ואומרת לי שיש לה מתנת חג בשבילי .
עניתי בהתלהבות - תודה יקירה אבל ניפגש אחרי החג כי אני נוסעת לנופש מחרתיים ,היא ענתה - אני
 חייבת לפגוש אותך לפני ולתת לך את המתנה שכן היא תהיה לך שימושית עד מאוד בנופש שלך .
כבר באותו הערב נפגשנו. החלפנו ברכות ואיחולים וגם מתנות וחזרנו לביתנו.
חברתי היקרה ידעה בדיוק מה לתת לי מתנה ומה אני צריכה - בגד ים .לכן התעקשה שניפגש לפני הנופש .
קיבלתי שובר מתנה לבגד ים מרשת אפרודיטה . האמת, מעולם לא רכשתי בגד ים ברשת הזו וזוהי הזדמנות
מעולה עבורי להציץ ולהתרשם מהקולקציה.
למחרת ,בשעות הבוקר , פקדתי את אפרודיטה בקניון ,שלחתי את בעלי לקנות קפה והתחלתי בסיור בגדי הים .

ברשת אפרודיטה ניתן למצוא בגדי ים של המותג האישי - אפרודיטה ובנוסף בגדי ים ממותגים נוספים כגון
טורקיז,לי קופר, בננה,גוטקס ,גו אנדר,קוברה ועוד.
בגדי הים צבעוניים, מודפסים חלקים, סטרפלס,עם או בלי ברזלים , קשירה,גזרה גבוה ונמוכה,ביקיני ,
טנקיני ושלמים.





ישנם גם כל מיני פריאו, חצאיות ,טוניקות ושמלות חוף יפהיפיות.

אני מאוד אוהבת בגדי ים ביקיני . על אחרות . זה נראה נהדר .
מאז שאני אמא כבר לא נוח לי להגיע לחוף או לבריכה עם ביקיני, מפחדת שיזוז לי או יברח לי או הילד ימשוך לי
ויראו לי.
האמת שאני גם לא ממש מרגישה שאני במשקל הרצוי לי ולכן במקום לבחור בגד ים ביקיני שסביר להניח והייתי
מכסה אותו עם מכנס/פריאו וגופיה העדפתי לבחור בגד ים שלם .
רציתי בגד ים שיהיה יפה ונוח,שיראה צעיר וחתיכי ולא יהיה צבעוני או צועק.
הסברתי למוכרת האדיבה מה אני מחפשת והיא מצאה לי 2 דגמים יפהיפיים במידה שלי וניגשתי למדוד.
את הבגד ים הראשון שמדדתי החלטתי שאני לוקחת.
בגד ים שלם ,חלק ,פשוט ועם זאת מתוחכם ויפה.
קיוויתי שלא הייתי פזיזה מדי בבחירה ושאהיה מרוצה ממנה גם בשעת כושר - בבריכה.
במהלך הנופש שלי לבשתי את הבגד ים ויצאתי עם הילדים לבריכה .
אני חייבת לציין כי במהלך כל השהות בבריכה קצרתי מחמאות על הבגד ים ונשאלתי לפחות 10 פעמים
איפה קניתי .
בגד הים הזה הוא ללא ספק מתנה נהדרת ובחירה מצוינת !

פעם ראשונה ובהחלט לא אחרונה שלי באפרודיטה .
אגב המחירים סבירים ביותר ! בגד הים אותו קיבלתי עולה 279 ש"ח שזה מחיר שהוא נמוך מהרבה בגדי
ים  שלמים שבדקתי.
ממליצה גם לכן לבדוק את הקולקציה.
אפרודיטה - www.afrodita.co.il
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה