יום שלישי, 22 באפריל 2014

טבע נאות ,קיץ 2014

כשאומרים טבע נאות אני נזכרת  בהריונות שלי.
הסיבה היא שבזמן הריון חייבים נעל נוחה ביותר שמחזיקה את הרגל ותומכת בגב וביציבה נכונה.
לכן כשהייתי בהריון הראשון כולם המליצו לי על טבע נאות .
מצאתי זוג שאהבתי מאוד וצעדתי בהן במהלך כל ההריון ולאחריו. גם בהריון השני צעדתי בנעלי טבע נאות.
זה רק מוכיח לי כמה הנעליים איכותיות ,נוחות  ועמידות, כמו בסלוגן - ללא פשרות.
מאז אני שומרת למותג חסד נעורים ומפארת אותו בכל הזדמנות שמישהו מחפש נעליים נוחות ואיכותיות.
חודש שעבר השיקו את קולקציית הקיץ 2014 .
הקולקציה החדשה צבעונית ומשלבת צבעים עזים כמו כחול אלקטריק, צהוב וכתום יחד עם צבעים מטאליים
של כסוף,שמפניה וזהב  ושילובי שחור לבן.
בטבע נאות ניתן למצוא נעליים לכל מטרה - שימוש יומיומי, אלגנטיות, עבודה ושעות פנאי.

גם לגברים ניתן למצוא נעליים לכל מטרה ,איכותיות ,יפות ונוחות .


 טווח המחירים :
דגמי נשים : 259-499 ש"ח
דגמי גברים : עד 599 ₪ .
ממליצה בחום להכנס לאחד הסניפים להתרשם ולהתחדש .
כי על נוחות ואיכות - לא מתפשרים .
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה