יום ראשון, 23 בפברואר 2014

קופסת ההפתעות של סקאוטינג בוקס

מי אוהבת הפתעות שתרים יד עכשיו !
יופי עכשיו תורידי את היד ובואי תקראי על קופסת ההפתעות המקסימה שקיבלתי לסקר .

קופסת ההפתעות של סקאוטינג בוקס היא קופסה מלאה בכל טוב מתחום היופי והטיפוח ויוצאת כל 3 חודשים לערך
עם מוצרים חדשים .
הרעיון הוא שיש בכל קופסה מגוון מוצרים חדשים וגם וותיקים אבל בעיקר מצוינים - כאלו שכל אחת
תשמח להתנסות בהם. המוצרים מגיעים כמוצר מוקטן וחלקם כמוצר בגודל מלא.
זוהי הפעם הראשונה שאני נתקלת בקופסת הפתעה שכזו ואני חייבת לומר - זה כיף גדול.
הכיף היותר גדול הוא שהמחיר של הקופסה ממש משתלם מכיוון והוא נמוך בהרבה ממה שהיינו משלמים אם היינו
רוכשים את כל המוצרים בנפרד....
טוב מספיק לקשקש... בואו אני אספר לכן מה יש בקופסה :

קודם כל הקופסא יפה מאוד ובטופ שלה מצורף מגזין "את" עדכני. כיף לפעמים לעזוב את האינטרנט ולקרוא מגזינים...


בתוך הקופסה מצאתי :
בשמים !!! אני אוהבת בשמים !!! יש כאלו שהפטיש שלהן הוא נעליים/ בגדים/ תיקים ... אצלי זה בשמים .
ואיזה כיף שבתוך הקופסה מצאתי שני בשנים אהובים עליי מאוד - בגודל מוקטן שמתאים לי לתיק!!!
212vip  זה הבושם האהוב עלי והמועדף על ביותר .

ממליצה למי שעדיין לא מכירה להכנס לפרפומריה במהרה ולהריח . אני בטוחה שתתאהבו !
הבושם השני הוא וורסצ'ה יילו דיימונד. גם הוא אהוב עלי מאוד . ניחוח שמחזיק מעמד כל היום .פשוט כיף.

מסקרה vip  של סופט טאץ' בצבע שחור - מצוינת , מעבה ומאריכה ואינה מדביקה.
 זוהי הפעם הראשונה שהתנסיתי בה ואני מרוצה.

לק אדום של סופט טאץ- לק בצבע אדום חזק וחושני, קלה למריחה וגם קלה להורדה - לא השאירה לי גוון אדום
לאחר ההורדה.

ספריי יבוש לק של לייף- מוצר מדליק -שמים לק ומרססים עם הספריי ותוך חצי דקה הלק יבש לגמרי.
מכירה ואוהבת את המוצר הזה. יעיל ביותר.

מגבוני oil control של לייף - מגבונים להסרת שומן וברק מעור הפנים . מוצר בגודל מלא - 50 דפים.
עדיין לא התנסיתי במוצר (מחכה לקיץ...) אבל לגמרי נשמע לי מדליק ויעיל.

bb cream של סבוקאלם -מגיע כמוצר מוקטן , קרם מייק אפ שהוא גם מסנן קרינה מכסה כתמים ומסתיר
קמטים באופן אחיד ולאורך זמן . אמא שלי מ-א-ו-ד מרוצה ממנו.

סבוקאלם סבון פנים לעור רגיש - מגיע כמוצר מוקטן .סבון מצוין עם ריח עדין ונעים , מנקה את האיפור בקלות
 ומשאיר את העור נעים ,גמיש ואינו מיובש. עוד מוצר שאני מתנסה בו לראשונה ומתאהבת.

שמן טיפולי לשיער מסדרת morrocanoil - מגיע כמוצר מוקטן .השיער שלי מטבעו נפוח . מכיוון שאני לא
אוהבת את הנפח אני עושה החלקה יפנית ומתחזקת אותה בטיפול שורשים אחת לשנה . הספר שלי ממליץ
בחום על השמן המרוקאי מהסדרה הזו אך מעולם לא ניסיתי... עד עכשיו . השמן נתן לי ברק בשיער כמו שהרבה
זמן לא היה לי .... עוד סיבה לזה שהקופסה הזו מצוינת- אני מתנסה במוצרים מבלי לרכוש מוצר גדול ואם
לא מתאים לזרוק... זו הזדמנות נהדרת לטעמי.

המוצר האחרון ומאוד חביב שנמצא בקופסה הוא שובר של שני טיפולים להעלמת קמטים סביב העיניים,
שפתיים וקמטי הבעה.  השובר הוא למכון  - dea derma בתל אביב .

המחיר לקופסת ההפתעות הוא- 149 ש"ח + 50 ש"ח דמי משלוח . סה"כ 199 ש"ח .
שווי המוצרים בקופסה - יותר מ600 ש"ח !!
רק טיפולי הפנים שווי ערך ל-300 ש"ח !!
שימו לב - מי שתתקשר ותזמין ותאמר שהיא הגיעה דרך הבלוג של קארין - השמועה אומרת ש...  תחסוך את
דמי המשלוח ותשלם רק 149 ש"ח .
האמת- שווה לגמרי. גם בתור מתנה....
טלפון להזמנות :  077-2080808 לא לשכוח להגיד שאני הפניתי :)
http://www.scouting.co.il/
יתרון נוסף הוא שאפשר לרכוש את הקופסה בלי התחייבות... ואחרי שגיליתן מה יש בפנים...בכלל.
ממליצה בחום .
תיהנו :)


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה