יום שלישי, 8 במאי 2018

רכבת ההפתעות



תחבורה ציבורית היא אמנם לא "כוס התה שלי" אבל אם כבר אני נוסעת בה זה בעיקר ברכבת וזה קורה רק אם אני ממש צריכה להגיע למקום מסוים שקשה להגיע אליו עם הרכב והרכבת היא הפתרון היעיל ביותר או לחלופין כאשר הילדים מבקשים לחוות את חווית הרכבת מה שקורה כל שנה במהלך החופש הגדול.

עם זאת מצאתי את עצמי מתהלבת ומתכוננת לנסיעה אחת מיוחדת מתל אביב לבאר שבע כאשר הנסיעה המיועדת היא נסיעה מיוחדת, מופע סטנד אפ של שני סטנדאפיסטים מוכרים ומוערכים שמבטיחים להצחיק אותי כל הדרך לבאר שבע.

פייר, נשמע חוויה חד פעמית. אז יצאתי למסע וחזרתי בשביל לספר.

מדי חודש רכבת ישראל יוצרת נסיעות מיוחדות, חוויתיות, כאלו שעושות וואו ומשאירות טעם נפלא מהחוויה. בחודש שעבר שמעתי שהיתה זו סוג של ארוחת טעימות - מנות שף, והפעם מופע סטנד אפ פרטי.

כרטיס למופע עלה 40 שח (בנוסף למחיר הנסיעה) ומי מהנוסעים שעלה לקרון ההפתעות קיבל לפני העליה קבלת פנים עם נשנושים בתחנת תל אביב מרכז(סבידור), צמיד בצבע התואם לקרון בו ישב וזמני עליה. הגיעה רכבת ההפתעות, עלינו והתיישבנו בקרון ייעודי למופע, בכל רסיעיית מושבים על השולחן חיכו צלוחיות נשנושים ודיילים עלו וחילקו לנוסעים שתיה- מים מינרלים ובירה. כבר התחלה מבטיחה...



המופע התחיל, בן בן-ברוך עלה ונתן מופע מצחיק של כעשרים דקות. בדיחות על זוגות, הריון, ילדים, רכבת, בדיחות עדתיות ועוד. הצחיק את הקרון כולו ונפרד מאיתנו לשלום לא לפני שקינח בתמונות סלפי עם כל מי שביקש.


סבב נוסף של שתיה ונשנושים ואז מגיע שלומי קוריאט להצחיק אותנו. את שלומי קוריאט אני עוד אוהבת מאז היותו בשלישיית פרוזאק. דמות קומית מצחיקה כאשר גם בתפקיד רציני בבורר הצחיק אותי מאוד והיום אני נהנית לצחוק מהקטעים שלו בשנות ה-80 כשהוא בתפקיד מורדי שרב עם אחותו וכל השכונה כל היום.
שלומי צחק והסתלבט על נושאי היומיום שלנו מה שגרם לי לכאבי בטן מרוב צחוק. גם הוא בסיום המופע הצטלם עם כל אחד שביקש.


המופע אישי ואינטימי, רק לאנשי הקרון, המופיעים עברו בין האנשים וטיילו, צחקו ודיברו איתנו ברמה האישית, חוויה אחרת, שונה לגמרי ממופעי סטנד אפ שהכרתי.
המחיר מצחיק גם כן לעומת התמורה שקיבלנו (כרטיסים לשורה ראשונה למופע מעולה, שתיה ונשנושים). רעיון מקסים וחוויה נהדרת. אין ספק שרכבת ישראל עלו כאן על משהו חזק.

ממליצה בחום לבדוק על חוויות נוספות שעתידות להפתיע ברכבת ישראל- רכבת ההפתעות.



תגובה 1: