יום שני, 6 בנובמבר 2017

עוגת ג'לי מהממת במתנה מקארינוש אמנות מתוקה





יש לי עוגת ג'לי יפהיפיה וטעימה ואותה אני רוצה לתת למישהו .
מי זה יהיה ?


השבוע ראיתי סרטון מהמם ובו עוגה מעלפת והחלטתי שבא לי להכין אותה...
כמובן שאני עושה מה שבא לי - אז הכנתי כזו .
עוגת ג'לי גדולה בטעמי פירות ,יפהיפיה כמו מקטלוג וטעימה בטירוף.
ועכשיו בא לי לפנק אחד/אחת מכם 😉

אז איך אפשר לזכות ?

1.עושים לייק לעמוד שלי בפייסבוק -קארינוש אמנות מתוקה :
 https://www.facebook.com/karinush.sweet.art/
2.משתפים את הפוסט מהעמוד פייסבוק אצלכם בפרופיל באופן ציבורי .
3.מזמינים  שלושה חברים לעשות לייק לעמוד גם כן (מצד שמאל יש כפתור "הזמן חברים
לאהוב את העמוד") .
4. כותבים בתגובות בעמוד הפייסבוק שביצעתם את השלבים ואתם רוצים לזכות.


הפעילות תסתיים ביום חמישי 9.11.17 בבוקר ואז יבחר הזוכה המאושר.



תקנון :
*יכול להשתתף בפעילות רק מי שביצע את כל השלבים.
*יש להקפיד על שיתוף באופן ציבורי (לא רק חברים).
*עצם ההשתתפות בפעילות אינו מבטיח זכייה.
*יכול להשתתף בפעילות רק פרופיל אמיתי אליו תישלח הודעת הזכייה.
*לאחר שיבחר הזוכה אשלח לו/לה מסר אישי בפייסבוק , יש להשיב למסר תוך
24 שעות משליחתו ובתגובה לתת שם מלא ,ומספר טלפון, במידה ולא ישיב תוך הזמן המצוין הפרס
יעבור לזוכה הבא.
*הפעילות תסתיים ביום חמישי בבוקר 9.11.17 ואת העוגה יש לאסוף עד למחרת יום שישי 10.11.17
 ב15:00.
*את העוגה יש לאסוף מאצלי בראשון לציון(כתובת מדויקת תינתן לזוכה) .
*לאף משתתף בפעילות לא תהיה כל טענה ,תביעה ו/או דרישה כלפי עורכת ההגרלה.
*העוגה עשויה ג'לטין בכשרות פרווה מהדרין רבנות פתח תקווה .
*העוגה ללא חלב ומוצריו.
בהצלחה :) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה