יום ראשון, 23 באפריל 2017

הכי טבעי,הכי טוב. אליסיום,מוצרים חדשים וטבעיים לתינוקות



כל אמא טריה (וותיקה) יודעת ומכירה את המירוץ למציאת המוצרים הטובים ביותר עבור התינוק שלה.
הדרישה היא לרוב - שהמוצרים יהיו טבעיים עד כמה שניתן,לא יכילו מוצרים כימיים כמו פראבנים וSLS,
שהמוצרים יהיו ריחניים עדינים או נטולי ריח הרי מדובר בתינוקות,שהמוצרים יהיו לא פחות ממעולים וגם,
שהמחיר יהיה סביר ונוח.
לאחרונה עם עליית הטרנד הטבעוני גם ניתן לראות הרבה משפחות המחפשות מוצרים טבעוניים וכאלו שלא
נוסו על בע"ח.
בשבוע שעבר הכרתי את סדרת המוצרים החדשה של המותג החדש "אליסיום" שעונה על כל הדרישות
שציינתי למעלה ואף יותר.

מותג חדש נכנס לשוק המוצרים לילדים.
מגוון מוצרים לטיפוח העור או מוצרי נלווים כאשר הדגש הוא על החומרים מהם מכינים את המוצרים,
שמנים אתריים ועוד.
המוצרים בהם התנסתי בשבוע האחרון ומצאתי לנכון להמליץ עליהם הם-

משחת ההחתלה לתינוק של אליסיום.
מגיע בשפורפרת של 120 מ"ל,משחה המורכבת משמנים ותמציות צמחים,ללא בישום,ללא טלק וללא
פרבנים.
המשחה נעימה לעור ונספגת בקלות,נוחה לשימוש וקלה למריחה.
לא משאירה תחושה דביקה.
מחיר- 29.90 ש"ח.

מבשם בדים לתינוקות ללא אלכוהול.
בכל בית יש מבשם בדים אותו אנחנו מפזרים על בדים,בגדים בארונות,מצעים וכו.
עם תינוקות אנחנו בדרכ לא משתמשים עם חומרים שלא מיועדים להם ולכן לא נשפריץ מבשם בדים
רגיל על בגדיהם וכך נמנע מאלרגיות שונות ,פריחה ובישום מסיבי.
לאליסיום יש מבשם מיוחד לתינוקות אותו נוכל לרסס בלי בעיה על בדי התינוק שכן הוא נטול אלכוהול,
הניחוח נעים ולא חזק מדי לאפו הרגיש של התינוק,ללא פרבנים ונטול גז.
ריחו עדין ונעים מעוד,אני התאהבתי.
מחיר- 35 ש"ח.

שני מוצרים נוספים אשר אהבתי ואני ממליצה עליהם בחום אלו מוצרים למטבח-

נוזל לניקוי וחיטוי בקבוקים ומוצצים.
תמיד כשאני רוחצת את הבקבוקים אני מפחדת שמא ישאר קצת סבון בבקבוק והתינוקת שלי תשתה
,שאריות סבון.
לפעמים אני רוחצת ללא סבון אבל אז אני תוהה עד כמה זה נקי ...
הנוזל לניקוי וחיטוי של אליסיום נועד בדיוק בשביל זה.
הוא ללא אלכוהול,על בסיס מים,אינו מכיל חומרים רעילים ומתפרק באופן טבעי.
אני שמה מעט נוזל בתוך הבקבוק ומשפשפת באמצעות מברשת ניקוי לבקבוקים או מוסיפה מים ומנערת
היטב ואז שוטפת ללא חשש.
הבקבוקים נקיים וסטריליים ואני רגועה שאין רעלים בבקבוק.
להיט.
מחיר ל400 מ"ל 29 ש"ח, קיים גם בבקבוק קטן to-go -מכיל 120 מ"ל ומחירו 12 ש"ח .


מוצר נוסף באותו העניין-

נוזל לניקוי וחיטוי פירות וירקות ללא כימיקלים.
כי הרי אנחנו קוראים ורואים כל כך הרבה תחקירים בנושא פירות וירקות מרוססים ובתכלס אף אחד
מאיתנו לא יודע בדיוק כמה מהריסוס יורד בשטיפה עם מים בלבד.
בדיוק בשביל זה הומצא החיטוי הזה.. שנוכל לנקות איתו את הפירות והירקות ולהיות רגועים.
אז איך זה עובד?
בקערת מים אני משפריצה שני שפריצים (על חצי ליטר מים) ומכניסה את הפירות/ירקות שלי להשריה של
שתי דקות.לאחר מכן שוטפת במים וזהו,אפשר לאכול.
הנוזל אנטיבקטריאלי,אקולוגי וללא טעמי לוואי,החומרים צמחיים בלבד ואני בהחלט רגועה לאחר השימוש
בחיטוי.
ממליצה בחום.
מחיר- 27 ש"ח.

אני בטוחה שגם שאר המוצרים של אליסיום מעולים לא פחות ואתנסה בהם בעתיד.
את מוצרי אליסיום ניתן לרכוש באתר:  http://www.elysium-baby.com/ 
ובנקודות המכירה ברשת מוצצים,בייביסטאר ועוד(ניתן לראות באתר את רשימת הנקודות).
ממליצה גם כמתנה ליולדת... אני הייתי שמחה לקבל מתנות כאלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה