יום חמישי, 2 בפברואר 2017

האם קיים פתרון לעייפות ולשרירים התפוסים שלי?


מכירים את זה שאתם ישנים עמוק ואז פתאום מתוך שינה ,ללא כל הודעה מוקדמת נתפסים השרירים של
התאומים ?או פתאום נתפסים השרירים באצבעות הרגלים?כואב בטירוף והורס את כל השינה.
אני קארין, אמא לשלושה חמודים כאשר הגדול בן שש וחצי והקטנה מביניהם בת שמונה חודשים.
אני אמנם שמונה חודשים אחרי לידה אך עדיין מניקה ועל כן מתעוררת כמה וכמה פעמים בלילה .כל לילה.
אך חוץ מהקימות להנקה אני עדיין מתעוררת גם כאשר נתפסים לי השרירים מתוך שינה.
הייתי בטוחה שאלו חלק מתופעות הלוואי שמלוות הריון אך לא חשבתי ולא ציפית שימשיכו איתי גם זמן רב לאחר הלידה.
מכיוון שאני מתעוררת המון בלילה חשבתי שזו הסיבה לעייפות הכרונית שלי. כך לפחות חשבתי עד שעשיתי בדיקות דם שגילו חוסרים של שלל ויטמינים אשר חיוניים מאוד לגוף שלי . הברזל והפריטין (מאגר הברזל) שלי נמצאים מתחת לסקאלה ולכן אני נאלצת לקחת תוספים על מנת להרים את הברזל לרמות הטובות והנצרכות.
עם זאת אני עדיין לא מבינה מדוע עדיין נתפסים לי שרירים מתוך שינה (ממש כמו בהריון) ולמה העייפות הפיזית לא משתפרת. אז קראתי קצת והבנתי כי ברזל זוהי אינה הסיבה היחידה לעייפות שלי וככל הנראה גם חוסר במגנזיום (אותו לא ניתן לאבחן בבדיקת דם בקופת חולים)משפיע מאוד על הגוף שלי .

מגנזיום זהו מינרל אשר חשוב מאוד לגוף הוא תורם לתפקודי הלב,השרירים ומשפיע על מערכת העצבים.
אנו צורכים מגנזיום אותו בשלל מזונות (למשל שוקולד,אגוזים וירקות ירוקים)אך כנראה שלא מספיק.בנוסף מגנזיום גם מופרש החוצה בזיעה ובשתן כך שגם כשאנחנו מכניסים כמות לא מספקת,גם היא מתפוגגת.
 אז אחרי שקראתי והבנתי מה זה מגנזיום ולמה גורם  חוסר בו הבנתי את הסיבה לבעיותיי לאחרונה.

בעיה נוספת שצצה אצלי(כפועל יוצא בעניין) לאחרונה אני מוצאת את עצמי לא מרוצה(בלשון המעטה) מהמשקל שלי (אמנם אחרי לידה אבל שמונה חודשים זה כבר זמן רב אחרי לידה...) אך איני מצליחה לשנות את הרגלי האכילה שלי .
עד ההריון האחרון הייתי מתעמלת בקביעות(פעמיים בשבוע שיעורי זומבה) אך כעת כל ערב שאני רוצה ללכת לשיעור זומבה או לחדר הכושר אני מוצאת את עצמי עייפה כל כך ומותשת שבסופו של דבר אני מוותרת ומעדיפה להיכנס למיטה ולנוח.
כך גם כאשר הילדים שלי מבקשים שנלך למקום כזה או אחר או שאשחק איתם , אני מוצאת את עצמי מדי פעם עייפה ומותשת ומבקשת מבעלי שיעשה זאת במקומי .
העניין הוא שזה לא תקין ולא נכון להמשיך כך ולכן החלטתי לנסות את מגנוקס, תוסף מגנזיום מרוכז אשר יכול לפתור לי את הבעיות האלו.
החלטתי להתנסות בו למשך חודשיים ולראות אם התוצאות המובטחות יגיעו .
אעדכן אתכם בהמשך ....






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה