יום ראשון, 1 בינואר 2017

מה זה אומר לתחזק בלוג ?



המון פעמים אני שומעת מחברות שלי את המשפט: איזה כיף זה להיות בלוגרית.
כל מי שאומרת את זה ,אינה בלוגרית .
נכון,זה ממש כיף להיות מוזמנת לאירועים שונים,מקומות חדשים ,לסקר מוצרים חדשים
ותמיד להיות מעודכנת ראשונה בכל מה שחדש.
ונכון זה ממש כיף שיש לי את האפשרות והבמה להביע ולספר,להמליץ ולחוות דעה אישית.
העניין הוא שלכל מטבע יש שני צדדים.
הצד השני של כל הטוב הזה הוא ארועים במקומות רחוקים שקשה לי להגיע, שעות בעייתיות
מאוד,זמן שמשקיעים ובסופו של עניין צריך גם לשבת ולכתוב,לערוך תמונות ולהשקיע בכתבה
מפורטת וטובה .
לכל זה בדר"כ יש דד ליין שחייבים לעמוד בו.
לרוב הבלוגרים הבלוג הוא תחביב ולא מקור הכנסה ולכן עובדים במקצוע שלהם ,מטפחים חיים
מלאים (לרובנו יש גם בית וילדים לטפח) ולכן נותר זמן קצוב ומועט גם להשקיע בבלוג וחלקנו
עושים את זה תוך ויתור על שעות שינה .

הבעיה העיקרית שמתעוררת זה כשיש תקלה באינטרנט.
הרי מי יענה לי לטלפון בשעה אחת בלילה?
האמת גם אם היה והזדמן לי לשבת לכתוב בשעות הבוקר הרי שיש לי זמן קצוב מאוד ובמקרה של
תקלה כל הזמן מתבזבז בהמתנה על הקו עם התמיכה של שירותי האינטרנט ,זמן להסביר את התקלה,
ברוב המקרים הנציג יבקש ממני לכבות את הראוטר,לאתחל את המחשב וכל זה תוך כדי השיחה והמתנה
מעיקה על הקו עם שתיקה מביכה ומעצבנת.

ואז בזק השיקו שירות חדש וגאוני שחוסך לי את כל הכאב ראש ובזבוז הזמן בהמתנה לנציג ופתרון
התקלה בעצמי .
לבד לבד.
סלף סרוויס .
נשמע מופרך קצת לא ?
אז זהו שגם לי היה נשמע מופרך ולכן נכנסתי לאתר בזק להתנסות בשירות החדש וגיליתי כי אכן
השירות מעולה,חסכוני בזמן ויעיל עד מאוד.
כך אני יכולה לפתור תקלות כמו ניתוקים באינטרנט,אינטרנט איטי,בעיות בכניסה והצגת תכנים
מאתרים,בעיות בהתחברות ועוד שאר בעיות נפוצות.
פשוט להכנס לאתר וללחוץ על האופציה של פתרון תקלות ובעיות,לזהות מה התקלה ולפתור אותה
באמצעות האתר ללא צורך בנציג טלפוני והמתנה לשיחה איתו.





להיט!
דרך נפלאה ושירות יעיל ובנוסף עבורי זהו פתרון נהדר במיוחד לשעות הקטנות של הלילה בהן אני
יושבת לכתוב את רוב הכתבות שלי :-)


תנסו גם אתם ...
מעולה גם לכל מי שעובד מהבית,סטודנטים ושאר המשתמשים במחשב בדרך קבע.
ולמי שעדיין חשקה נפשו לפתוח בלוג ולתחזק פלטפורמה אישית ונהדרת להשמיע קולכם,
יש לזכור שזה עניין תובעני מאוד,עם זאת כיף גדול .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה