יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

תפרו לי teek



אני מכורה לקניות.
מאוד אוהבת להסתובב בקניון,לבחור,לחוש,למדוד,לראות בעין.
עם זאת לא תמיד יש לי זמן לזה ולכן מוצאת את עצמי המון פעמים קונה באינטרנט.
אני מוצאת את הרכישות שלי באינטרנט מעשה פרקטי,חסכוני ונוח מאוד עבורי.

למה פרקטי?
יש דברים שמאוד נוח לי להזמין באינטרנט,דברים שאין צורך למדוד או לחלופין
אפשר להחליף אם המידה אינה מתאימה.

למה חסכוני?
הזמן שלי מאוד יקר. אם אני צריכה להגיע למקום מסוים,לבחור,לעמוד בתור וכו' זה לוקח
זמן וכידוע -  time is money.
כך שאם הזמנתי באינטרנט חסכתי לי את הזמן וכך חסכתי לי כסף.
לכן אני רוכשת המון באינטרנט .
קניות הסופר שלי כבר שנים נעשות רק באינטרנט.
גם צעצועים ובגדים אני מזמינה מהרשת והנה הכרתי אתר חדש ובו אני יכולה להזמין גם
תיקים ולקבל עם משלוח עד הבית.
כיף גדול .

בואו נדבר רגע על תיקים .
הדעה הרווחת היא שלנשים יש מליון זוגות נעליים בארון,זה נכון אך על אותו המשקל נמצא גם נושא
התיקים .
אני אוהבת תיקים .
אני בעייתית עם תיקים מכיון שאוהבת סוגים מסוימים ,דגמים ספציפים,צבעים וגדלים מסוימים.
והנה באתר "TEEK" יש מלאאאאא סוגים שחלקם אפילו "תפורים" עלי .
בול הטעם שלי .
באתר יש שלל תיקי צד,גב,קלאצ'ים וארנקים .
בשלל עיצובים יחודיים ויפים לפי צו האופנה.
מעולם לא הזמנתי תיק ברשת ובהתחלה חששתי מהפעם הראשונה אך להפתעתי הנסיון הראשון צלח .

הכי כיף זה הרגע שמגיעה החבילה הביתה

הכי כיף! תמיד כיף לקבל משלוחים ארוזים באהבה.
ואז בחשש פתחתי את המארז וגילית ש...
התיק שבחרתי הגיע בדיוק כמו שחשבתי.
נראה אותו הדבר כמו בתמונה ,נוח עם חלוקה פנימית כמו שאני אוהבת וגם החומרים ממנו
עשוי מעולים .

רגע.... ומה היה קורה אם התיק שבחרתי והזמנתי הוא לא בדיוק מה שחשבתי או רציתי?
הרי בחנות אפשר ללכת ולהחליף בלי בעיה... מה קורה במשלוח?
גם כאן אין בעיה!
בחבילה שקיבלתי היו הוראות החלפה והחזרה עם עטיפת גוביינא שכך ניתן להחזיר
את החבילה לשולח ללא עלות.
מגניב !
אז מה שנותר לי להגיד זה שהאתר הזה לגמרי תפור עלי !

ממש תפרו לי תיק :) TEEK - אתר מעולה לרכישת תיקים ברשת.
http://www.teek.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה