יום חמישי, 1 בדצמבר 2016

רשת גוד נייט מתחדשת בסניף חדש בראשל"צ



בימים אלו אני במסע חיפושים וריצות אחר כל חנות לריהוט ועיצוב הבית אפשרית.
הסיבה היא שאוטוטו אני נכנסת לדירה שלי .
זו שחיכיתי לה כל כך הרבה זמן.
מאוד קשה להתרוצץ בין חנויות ורשתות להלבשת הבית כשאת גם אמא לשלושה ילדים
כולל יונקת בת חצי שנה,כך שהזמן היחיד שבאמת אפשרי לי הוא ימי שישי בבוקר.
לכן אני מנסה לרכז את הקניות שלי ברשתות שמוכרות כמה קטגוריות בחנות אחת.
בשבוע שעבר גיליתי כי נפתחה לי חנות כזו מתחת לאף - בראשון לציון .
רשת "גוד נייט".

רשת "גוד נייט" שהינה מהרשתות המובילות בישראל בתחום שיווק מערכות שינה, ספות, פתרונות אירוח, 
מוצרים משלימים, כורסאות טלויזיה, משווקת מגוון גדול של מותגים מובילים ביניהם: עמינח, קינג קויל, סרטה, 
מיטה וחצי, אמריקן קומפורט ומותג הבית ראדיסון, פתחה בימים אלה את חנות הדגל של הרשת במתחם G 
בראשל"צ.

הסניף  הינו החנות ה15 של הרשת,ומרכז תחת קורת גג אחת את מותגי השינה המובילים בישראל ובעולם ומציע
אותם במחירים אטרקטיביים במיוחד ובשיטת "שלם וקח" המאפשרת ללקוח ליהנות משינה טובה ובריאה כבר 
בליל הקנייה בלי להמתין לאספקה עתידית.
עובדי רשת "גוד נייט" מתמחים בייעוץ והכוונה בתחום איכות שינה, תוך שמירה על מסגרת התקציב המתוכננת, 
כל קניית מזרון ברשת מלווה בתקופת ניסיון של עד 30 יום לבדיקת נוחות השינה האישית.

מבחינתי הסניף עולה על כל הצרכים ואני בהחלט אשקול שם קניה של מערכת סלון .
במיוחד קנתה אותי העובדה שאין צורך בהמתנה ארוכה לאספקה וניתן לבחור,לרכוש ולקבל על המקום.

רשת "גוד נייט" ,מתחם G ,קומה 2 (צמוד ל"פאן סיטי" ועדן טבע מרקט) ראשון לציון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה