יום חמישי, 24 בנובמבר 2016

ללמוד את שפת התינוקות.



להיות אמא לשלושה ילדים זה לא קל.
להיות אמא לשלושה ילדים כאשר אחת מהן בת חצי שנה זה לא קל בכלל.
להיות אמא לשלושה ילדים כאשר אחת מהן בת חצי שנה ולא ישנה בלילות זה לא קל בכלל,
אפשר להגיד אפילו קשה מאוד.
כך אני מוצאת את עצמי מסתובבת כמו זומבי במהלך היומיום שלי כיוון שאת הלילות שלי אני מקדישה 
לקטנטנה,את הבקרים מקדישה לעבודה ואחרי הצהרים עם הילדים הבוגרים שלי.

ואז הגיעה הזמנה להשתתף בסדנה של לריסה גינת, זו שמדברת תינוקית בשפת אם .
חשבתי שאם יש משהו שיכול לעזור לי לישון קצת - אני שם .
הגעתי אל מרכז סמול טוק -small talk בגבעת שמואל לשמוע מפי הגורו לענייני תינוקות כיצד
אוכל לחזור לחיות כמו בן אדם (זומבי זה לא האופנה כעת).

מרכז סמול טוק נמצא במרכז מסחרי שקט ונעים ובו חדר הרצאות עמוס מזרנים ופופים נוחים.
הקטנטנה שלי מיד הרגישה בבית.

במרכז ישנן הרצאות שונות,קורסים והדרכות,לקבוצות ופרטני,בכל הנושאים שקשורים להורות.

לריסה גינת, מפתחת ומייסדת שיטת SmallTalk - לדבר עם תינוקות, אמא לאביגיל ונעמי ובוגרת 
מכון וייצמן למדע מלמדדת אותנו ההורים (אפילו הורים לשלושה ילדים כמוני צריכים עזרה ,ריענון
ועצות מדי פעם) כיצד נוכל לשמור על השפיות במהלך ההורות.
וכל זה תוך כדי למידת התינוק האינדיבידואלי שלנו.
כיצד נקרא את הצרכים שלו ונזהה אותם - כך נדע כיצד לפעול ומה לעשות.
תורה שלמה שמוענקת לנו מפי בחורה נעימה וכריזמטית הדוברת תינוקית על בוריה.
החזון של  SmallTalk הוא לאפשר לכל זוג הורים לדבר עם התינוק שלהם,
להבין אותו ולגדל אותו בביטחון ובטבעיות, לאפשר לו לממש את הפוטנציאל האנושי הטמון בו.

SmallTalk לדבר עם תינוקות וילדים הינה גישה מדעית המבוססת על מחקרים במדעי המח,המאפשרת 
הקשבה נקייה לצרכי התינוק והילד.
מתוך ההקשבה הזו ניתן לזהות את צרכיו האמיתיים של התינוק והילד ולתת להם מענה מדויק ונכון ועל ידי 
כך לבנות בתינוק ובילד, בטחון עצמי, הערכה עצמית וגישה חיובית לחיים.
בגישה הזו ניתן לזהות באופן חד משמעי מה התינוק והילד צריך בכל רגע נתון: עייפות,רעב, גזים, גרעפסים, 
חום- קור, כאבי בקיעת שיניים, מחלה, פיפי-קקי ועל ידי כך לקבל בטחון מלא בהורות ובקבלת ההחלטות ההוריות.
הבשורה החדשה של SmallTalk לעולם ההורות ולהורים בישראל (ובכלל) היא ההסתכלות על התינוק והילד 
כמכלול וכשלם.
כאשר התינוק והילד מקבלים מענה שלם לכל הצרכים הפיזיולוגיים והפסיכולוגיים שלו בעיות מסוגים שונים 
תוכלנה להיפתר בצורה חיובית ומעצימה.
כך למשל, תינוק יישן שינה איכותית ורציפה במהלך היום והלילה ויוכל להירדם באופן עצמאי אך ורק כאשר 
ילך לישון בסימנים המוקדמים שלו לעייפות ותינתן לו האווירה המתאימה עבורו לשינה האיכותית שלו. 
כל זה כמובן יתאפשר אם יהיה שבע וירגיש בטחון ושלווה במקום בו הוא נמצא.
לריסה גינת-מייסדת small talk

יצאתי מהסדנה עם שלל טיפים ושיטות זיהוי אשר אני אנסה ליישם במהלך הימים הקרובים בשאיפה
שאוכל לחזור לישון (ולחייך) תוך שהפיצית שלי תוכל לקבל מענה מידי לכל צרכיה מאמא עירנית
ושמחה...

סדנה שכזו זו בהחלט חוויה שלטעמי הורים צריכים לעבור.
בכל נושא שמרגישים צורך בהדרכה ועזרה .
טיפים ועזרה ממישהו שמבין ומסתכל מהצד זה תמיד טוב.
ממליצה בחום להכנס ולקרוא קצת על ההדרכות במרכז ובשלל המקומות בארץ באתר small talk.

והנה בונוס מעולה -  ב6.12.16 לריסה תיתן הדרכה אינטרנטית בחינם ! 
שווה בטירוף ! 
שימו לב שצריך להירשם מראש (המקומות מוגבלים -200 מקומות בלבד) .
אז כנסו בהקדם והירשמו ...

תודו לי אח"כ :) 

ואני משוכנעת שאת לריסה גינת עוד אפגוש בהמשך ואלמד עוד קצת משפתה- שפת התינוקות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה