יום ראשון, 3 ביולי 2016

ארוחה מוקפצת בקלות . עם אדום אדום זה טעים טעים :)



כמה פעמים קרה לכם שהייתם צריכים להכין ארוחת צהרים במהירות ועם מה שיש
בבית?
קורה לי המון.
לכן אני תמיד דואגת שיהיו לי מוצרים שיהיו קלים להכנה ויתרמו להכנת ארוחה מהירה וטעימה.
כך למשל עשיתי אתמול כשהגיעו אורחים לארוחת צהריים וכלל לא התארגנתי מראש.
אז הכנתי מנה של איטריות מוקפצות עם ירקות ורצועות בקר טעימות.


איך הכנתי ?
בקלות.

הוצאתי מהמקפיא חבילת רצועות להקפצה מבית אדום אדום שקיבלתי להתנסות והפשרתי במהירות.

בו בזמן שלפתי שקית לקט להקפצה שהיתה לי במקפיא (כזו עם פסטה אך הוצאתי את הפסטה)והפשרתי
גם כן.
ומהארון שלפתי נודלס- איטריות ביצים .
איטריות הביצים נכנסו לסיר עם מים רותחים לבישול קצר ומהיר .

במחבת ווק גדול שמתי שמן זית ושתי טיפות שמן שומשום.
ברגע שהשמן היה חם שמתי את רצועות העגל להקפצה.

כאשר הבשר שינה צבעו (נצרב היטב) הוספתי את הירקות להקפצה ועליהן צ'ילי מתוק, טריאקי וסויה
וערבבתי היטב.
מחכים לרתיחה על מנת לצמצם את הנוזלים.

את הנודלס הוצאתי מהמים, סיננתי היטב והעברתי יחד אל הווק וערבבתי/הקפצתי היטב במשך 5 דקות .

וזהו!
שמתי בצלחות הגשה כך שבכל מנה יש מכל הטעמים והגשתי .

האורחים ליקקו את האצבעות ולא האמינו שזו ארוחה שנעשתה בעשר דקות.
הם היו מרוצים, אני הייתי מרוצה.
תכינו גם, מבטיחה לכם שתהיו מרוצים גם כן :)

 את הבשר ניתן לקנות ברשתות השיווק ולידיעתכם קיים גם קוביות לקדירה.
הבשר טרי, רך ומגיע ארוז בשרינק,נקי ומוכן להכנה.


להיט .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה