יום שלישי, 19 ביולי 2016

ארגובייבי ADAPT , כל מה שאהבנו בארגו עם שדרוגים נוספים .



זה נכון שהזעזוע הגדול קורה כשהילד הראשון מגיע והופכים לראשונה למשפחה.
זה נכון שהילד השני מצטרף נהיה קצת קשה יותר ופתאום צריך להתחשב בעוד רצונות ועוד צרכים.
זה נכון (לפחות אצלנו) שהילד השלישי הוא מעין "נספח" או "על הדרך" שפשוט מצטרף לאחיו הגדולים.

כן ,אני כבר אמא לשלושה (טפו טפו,חמסה חמסה) והאמת ? זה לא כמו שחשבתי וממש לא קשה כמו שאמרו
לי שיהיה.
לפני הלידה דאגו הבריות לספר לי כמה שלושה ילדים זה לא פשוט וכמה עבודה נוספת עם ילד נוסף.
אז ממרום החודשיים שלי כאמא לשלושה אני יכולה לספר שזה לא קשה כמו שמספרים .

נכון , יש פחות זמן לנוח ופחות זמן לעשות את מה שהיינו רגילים לפני (בכל זאת החלוקה השתנתה)
אך עם חלוקת זמן נכונה וטריקים בהתניידות הכל הופך לקל יותר.
וכאן נכנס המנשא החדש של ארגובייבי ADAPT .

אני חסידת מנשאים זה ידוע .
כבר שנים שבודקת ,מסקרת ומספרת לכם על המנשאים החדשים שיוצאים לאוויר העולם.
וכן, זה גם לא סוד שאני מאוהבת במנשאי ארגובייבי (בעיקר ב360) אך המנשאים הללו מתחילים
מגיל 5 חודשים ועם מנשאי קשירה לגילאים הקטנים לא הסתדרתי כל כך.
גם את המתאם לארגו הרגיל פחות מצאתי פרקטי וזה בגלל מזג האוויר במדינתנו החמה ולכן מראש
כבר ידעתי שעד שהבייבי תגיע לגיל שאפשר להתחיל נצטרך להמתין למנשא .
ואז גיליתי שהגיע לארץ מנשא חדש - ארגובייבי ADAPT שמו .

מה חדש במנשא ארגובייבי ADAPT ?

הנקודה הכואבת במנשאים הקודמים היא הנקודה ששודרגה במנשא החדש-בעקבות פיתוחים אורטופדיים
במנשא החדש, ניתן לשאת תינוק מגיל לידה(3 ק"ג) בלי בעיה, ללא צורך במתאם .
במנשא החדש ניתן להושיב במנח צפרדע שזהו המנח המומלץ לתינוקות רכים ע"י מיטב האורטופדים .
המנח הוא בטן אל בטן כאשר ראש התינוק גבוה וקרוב אל הסנטר שלנו , הטוסיק והגב בקימור קל
והרגליים מכופפות מעלה בצורת האות  M מעל גובה הטוסיק (של התינוק).

למנשא פטנט חדש שבו אנו משנים את גודל המנשא לפי גודל/גיל הילד.
מה זאת אומרת?
בחגורת המותניים יש לנו אפשרות לשנות לפי שלושה שלבים את גודל מפתח הרגליים במנשא.

בשלב 1 (הקטן ביותר) נישא את התינוק בגיל לידה,

עם הזמן כשיגדל לגיל חצי שנה בערך נזיז את "הסקוטש" לשלב 2

ובגיל ישיבה יציבה כבר נעבור לשלב 3 בלי בעיה.

ארגונומי כבר אמרתי ?

במנשא החדש גם רצועות הכתפיים (של ההורה) שודרגו וכעת ניתן לסגור בהצלבה - X בגב,
לנוחות מירבית ושמירה על הגב (העדין שלנו יש לומר).
בנוסף סגירת חגורת המותניים שונה משל ה360 ונסגרת עם סוגר פלסטיק ולא רצועת "סקוטש"
נדבקת.

אז למה בכלל צריך מנשא ? ועוד בגיל כה צעיר ?

כפי שאמרתי בשביל שלא יהיה לנו קשה עם ילד שלישי צריך לדעת איך לחלק את הזמנים שלנו נכון
ואיך לדעת לחלק את עצמנו גם עם הילדים הגדולים יותר שאלו לא ירגישו שמישהו גוזל
מהם את ההורה שלהם .
מנשא מבחינתי הוא המקום בו התינוק יכול להיות צמוד אלי אך הידיים שלי עדיין יהיו פנויות
לשאר צורכיי היום יום שלי .
כך למשל אין לי בעיה לעשות כלים , נקיון בבית כשהבייבי תלויה עלי במנשא.
כך אני יכולה  לקחת את הילדים לגנים ללא צורך בעגלה ,פשוט תינוקת במנשא והולכים מגן אחד
לשני.
כך אני יכולה לשחק עם הילדים (אפילו כדורגל) בלי שהם ירגישו בחוסר של ההורים לטובת
היצור החדש שהצטרף למשפחה, אפילו בעלי מאוהב במנשא כי התינוקת נרדמת שם בעיקר בזמן
שהוא משתולל עם האחים שלה.

ויתרון גדול מאוד מבחינתי הוא נושא ההנקה.
כן, לא פשוט להניק ילד שלישי כיוון שזה זמן והקרבה.
עם המנשא אני מניקה בקלות (כשהתינוקת בתנוחת בטן אל בטן ובתנוחת המותן - על הצד) .
ההנקה קלה ונוחה, אף אחד לא רואה כלום וכולם מרוצים.


לבישת המנשא קלה, פשוטה ונוחה ומנסיון אני יכולה לספר שבגילאים כבדים יותר אני מעבירה
את הילד לגב וזה נוח בטירוף .
שלל סרטוני הדרכת לבישת המנשא אפשר לראות באתר ארגובייבי.

אז כן אני לגמרי מאוהבת וממליצה בחום .
בגלל כל היתרונות שמניתי כאן ועוד כאלו שאגלה בהמשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה