יום ראשון, 6 במרץ 2016

בר המים של מי עדן - Eden pure



עד כה ידעתי כי למי עדן יש רק בר מים עם כדים .
מסתבר שאני חיה בתקופה פרה היסטורית כי למי עדן יש גם בר מים מסוננים עם
שלל גימיקים וגאדג'טים מגניבים שאולי במחשבה ראשונה אין לנו בהם צורך
אך אם נתנסה לא נדע איך חיינו לפני ...

בשבוע שעבר הגעתי לאירוע בו התוודעתי לראשונה למכשיר/ בר המים המסוננים של מי עדן.
Eden pure soda  , Eden pure touch  .

*גילוי נאות- במשך שנים היה לי בר מים כדים של מי עדן ואז עברתי לבר מים מסוננים, לא של מי עדן.

החיים עם בר מים מסוננים הם שונים.
אני תמיד אומרת שהחיים שלנו מתחלקים לשנים - לפני הבר מים ואחרי הבר מים.
כמי שלא היתה חובבת מים מושבעת אני יודעת היטב מה זה כשלא מקפידים לשתות מים,
מה ההשלכות ואיך החיים משתנים כאשר מתיישב בר מים מסוננים נגיש על השיש.
ההבדל הראשון הוא - תמיד יש מים נגישים בשלל טמפרטורות מה שעוזר לנו לשתות יותר .
העובדה שיש גם מים חמים וגם קרים מסייעת לנו בהמון פרמטרים למשל - אין צורך יותר בקומקום
חשמלי ויש שתיה חמה בכל עת, ניתן למלא בסירי האוכל מים רתוחים ברגע ללא המתנה להרתחה בקומקום.
השוס מבחינתי הוא העובדה שבר מים ניתן לתכנת לכמויות וטמפרטורות וכך ניתן גם למזוג בלחיצת
כפתור בקבוק של מים מורתחים לתינוק (גאוני בשעות הלילה) .
מה שיש בבר המים של מי עדן שלא הכרתי קודם הוא האופציה למזיגת סודה .
אצלי בבית אני ממעטת לרכוש שתיה מתוקה , ושתיה מוגזת כלל לא עוברת את סף הדלת.
עם זאת, סודה אני מאוד אוהבת אך לא קונה .
כפתור של סודה במכשיר בר מים מסוננים זה להיט לטעמי .
במיוחד בזמני הריון שאני שותה רק סודה (מפחית בחילות ועוזר בצרבות) .


אז כן חברים , מי שעדיין לא התקדם לבר מים מסוננים אני בהחלט ממליצה לעשות זאת ובהקדם
ולאחר היכרות עם בר המים המסוננים של מי עדן - אני בהחלט ממליצה להתקדם אליו .
בר מים מתקדם עם מסך מגע , נוח להפעלה ,ידידותי לילדים (חסימת מים רותחים, הגדרת פרופיל
שתיה לפי כמות וטמפ' רצויה כך נוכל להגדיר עבור הילדים מים לא קרים מדי וכמות קטנה מכוס).

ועכשיו מבצע במי עדן -
מצטרפים למי עדן ומקבלים מכונת קפה של לוואצה (בהתחייבות לרכישת קפסולות) .
לפרטים לחצו כאן.


תגובה 1:

  1. לא. לא . לא.
    חבל על הכסף שלכם.
    ראשית מי עדן מוגז נמכרו לאי בר אבל עדיין מספקים את בר המים עם הלוגו של מי עדן.
    זה פשוט מכשיר מדכא. הסודה מתפוגגת ונמוגה. פשוט מתאדה ומתנדפת. כך שהכסף על הסודה גם מתנדף..... שנית המכשיר לא מגיב מייד. כלומר כפתורי טאצ' גרועים. .המים החמים לא מגיעים לרתיחה ואפילו לא קרוב. וזה אחרי שלוקח להם המון זמן עד שמתחממים. ... ובנוסף. מלאמלא תקלות ונזילות... בקיצור ממש להתרחק מהמכשיר Eden pure soda ..... וכדי שלא תעשו את הטעות שלי .. אז לפני שאתם קונים קיראו את חוות הדעת של בעלי הנסיון בקישור הבא.
    https://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=910455. בהצלחה.

    השבמחק