יום שלישי, 2 בפברואר 2016

חביתה ללא ביצים. יש דבר כזה , קוראים לו "אגי". נעים מאוד.


נתחיל רגע בגילוי נאות - אני לא טבעונית.
מאוד רוצה להיות ויום אחד זה גם אולי יקרה אך כרגע אני עדיין לא שם .
מה שכן, בגלל האלרגיה לחלב של הבת שלי אני מאוד מודעת לנושא ובכל מתכון או המלצה
שלי אני מנסה גם לחשוב על פתרונות חלופיים לאלרגנים שונים .

בשבוע שעבר התוודעתי למוצר חדש שנקרא "אגי" מבית ליב אורגניק.

מדובר בתערובת קטניות ודגנים אשר יוצרת על המחבת תחליף לחביתה .
חביתה טבעונית .
אז בדקתי ומצאתי .

תערובת קמחים - חומוס,עדשים,תירס,אפונה,תבלינים ,מלח ואבקת אפיה .
מחיר שקית כזו - כ13 ש"ח .
כמות:100 גרם אשר מספיקה לכ 4 חביתות .

מכיוון שאני מכורה למכשיר הicake שלי החלטתי לנסות את החביתה הטבעונית במכשיר על פלטת הפיצה.
החלטתי להכין חביתת תירס .

רכיבים (לחביתה אחת) :
2 כפות תערובת אגי,
רבע כוס מים,
שתי כפיות שמן,
2 כפות גרגירי תירס.

אופן ההכנה :
בקערה לערבב את כל החומרים ליצירת בלילה דלילה ולהוסיף את גרגרי התירס.

לחמם את המכשיר ולמזוג את הבלילה פנימה .

ממתינים כ-7 דקות

והרי לנו חביתה טבעונית תפוחה עם תירס .
החביתה מזכירה בריחה ובטעמה פלאפל (כנראה בהקשר ישיר לקמח חומוס) .
החביתה טעימה מאוד ומשביעה .
ניתן לשלב בה ירקות שונים ובמחבת גדולה גם ליצור ממנה פריטטה .

ממליצה לנסות . גם אם אינכם טבעונים הרי זו חלופה בריאה וטובה .
המוצר ללא כולסטרול, ללא גלוטן , ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, בעל ערך גליקמי נמוך
ולמרות כל זאת אחוז החלבון בחביתת אגי דומה לאחוז החלבון שיש בחביתת ביצים.

ניתן להשיג בשופרסל גרין, עדן טבע מרקט, קסטל, אניס, ויקטורי, טיב טעם, סטופמרקט, ובחניות הטבע .
תהנו .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה