יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

חדש על המדף- רשימת המובחרים שלי לסוף שנת 2015


סוף השנה הגיע.
מה היו המוצרים שאהבנו ביותר בחודש דצמבר?
הנה רשימת המובחרים שלי :)

אני מאוד אוהבת דגני בוקר שונים ובעיקר גרנולה (עם חלב).
אבל אם כבר גרנולה אז מיוחדת אם תוספות שונות - ובשפע .
לאחרונה טעמתי והתלהבתי מאוד משני מוצרים חדשים מבית יוניליוור-תלמה : דלי תות ודלי תפוח.

דליתפוח: פתיתי חיטה מלאה ואורז בתוספת אשכולות גרנולה, מטבעות בטעם יוגורט וחתיכות תפוח בקינמון.
דליתות: פתיתי חיטה מלאה ואורז בתוספת אשכולות גרנולה, מטבעות בטעם יוגורט וחתיכות תות.
מה שהכי הלהיב אותי בדגנים הללו שהתוספות היו בשפע ולא הייתי צריכה ממש "לדוג" , "לברור" ו"לחפש"
אותם... הם פשוט היו שם ובשפע ...
טעים מאוד !
להשיג ברשתות השיווק .

גם הילדים שלי אוהבים דגני בוקר , בעיקר כאלו שהם פרווה (הבת הקטנה שלי אלרגית לחלב ולכן יכולה
לאכול רק פרווה) .
לכן כריות אלו דגני בוקר שרלוונטים אלינו ויצא שהם גם מאוד טעימים והילדים אוהבים אותם(גם בלי חלב)
תלמה מבית יוניליוור משיקים מהדורה חדשה ומוגבלת לכריות- כריות MIX - כריות שמעורבבות גם במילוי
וניל וגם במילוי שוקולד.

האמת ? להיט! הילדים ממש אהבו (גם המבוגרים בבית).
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

ולידיעת הציבור - תלמה יוצאת במבצע של אלופים - מי שרוכש שני מוצרים של קורנפלקס תלמה - על שלל
סוגיו של קורנפלקס של אלופים ,שומרים את החשבונית,נכנסים לאתר  www.alufim5.co.il או מתקשרים
ל *8011 מזינים את מס הקבלה ונכנסים להגרלה.

בהגרלה ניתן לזכות ב6 חופשות זוגיות בארה"ב , הביקור כולל כניסה למשחק NBA ומפגש אישי עם הפרזנטור
עמרי כספי. שווה!

לפני שבועיים היינו בסרט ילדים חדש - "הדינוזאור הטוב" בקולנוע, סרט של דיסני, מקסים,עצוב,מרגש
ובעל עלילה מהממת ומוסר השכל נהדר.(מומלץ בחום ).
יצאנו מהסרט מהופנטים ולא הפסקנו לדבר על הסרט כל היום.
לאחר כמה ימים נחתו אצלי בבית שני מוצרים חדשים מבית אסם - פסטה ופתיתים במהדורת
"הדינוזאור הטוב".

ברור שמיד הכנתי ארוחת צהריים .
כשהילדים חזרו מהגן וגילו שמדובר בפסטה בצורת דינוזאורים התלהבו ואפילו סיימו את הצלחת.
אני תמיד אוהבת פסטות ופתיתים בצורות, משום מה זה פותח לילדים את התיאבון :)
להשיג ברשתות השיווק.

לפעמים אין כח לבשל , או שבא לנו משהו חם בין רגע ,או שאפילו אנחנו לא בבית וממש מתחשק משהו
חם וטעים - כל מה שאנחנו צריכים זה מים רותחים ושקית נמס בכוס.
קנור מבית יוניליוור משיקים שני טעמים חדשים בסדרת נמס בכוס הישר לחורף שלנו.
נמס בכוס סחלב ונמס בכוס מרק עגבניות חריף .

ההכנה לוקחת כ4 דקות והטעם - מעולה.
תמיד כדאי שיהיה לנו שקיות כאלו נגישות.

ואם במרק עסקינן אז שימו לב לחידוש המעולה של אסם - שקדי מרק יחד עם אטריות בשקית אחת.

בהתחלה היה נדמה לי שזה שילוב מוזר אבל ברגע שהכנתי מרק לילדים והם התלהבו בטירוף מהשילוב
של האטריות יחד עם השקדים (הבן שלי קרא לזה שקדי מרק עם מקרונים ) הבנתי שזה אכן שילוב גאוני.
הטעם - מעולה, השקדים כרגיל מעולים והאטריות נשארות קריספיות וטעימות ,מוסיפות הרבה למרק.
רעיון מצוין!
להשיג בכל רשתות השיווק.

ועוד מוצר חובה לחורף - תה .
ליפטון מבית יוניליוור עם סדרות התה ירוק האהובות ,חובה בכל בית  .
סדרת הפירמידות - הכוללת שלושה טעמים -תה ירוק סיני,תה ירוק לימון מליסה ותה ירוק מנדרינה תפוז.
השקיקים מגיעים בשקיקי פירמידות יוקרתיות.

הסדרה הקלאסית- clear green - סדרת תה באריזות מעטפת בטעמים - תה ירוק קלאסי,תה ירוק עם
נגיעות נענע ,תה עם נגיעות לימון ותה ירוק עם נגיעות יסמין.


להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.


ובפינת השופרסטאר שלי אספר לכם היום על המוצרים ששימשו אותי החודש .
חנוכה כבר נגמר אבל רוב המוצרים שיצרו אצלי את הסופגניות המעולות שכיכבו בבית היו מוצרי השופרסל.
טעימים ומוזלים. מתכון מנצח :)



על מדפי הסופרים והפארמים נוכל למצוא מוצר חדש מבית סנו -שקיות אשפה חזקות במיוחד בגודל XL
המתאימות לפחים גדולים.

אצלי בבית יש פח גדול ותמיד קשה לי למצוא שקיות גדולות ,עד שכבר אני מוצאת הן בדרכ שקיות
דקות ולא איכותיות ,מהסוג שנקרע כל הזמן.
והנה השקיות החדשות של סנו סושי חזקות מספיק למשקל כבד של הרבה אשפה עם שרוך לקשירה ונשיאה.
אורך 75 ס"מ רוחב 65 ס"מ ומכילות 30 שקיות במארז.
אנחנו אהבנו מאוד.


מוצר חדש וגאוני מושק ע"י חברת אינטרסן- נורות ספירלה חסכוניות.

הנורות ידידותיות לסביבה, חוסכות עד 80% באנרגיה ומקטינות את הצורך ביצור חשמל.
הייחוד של הנורות הללו הינו בגודל הספירלה אשר  קטן מאוד בהשוואה לנורות אחרות בשוק.
אנחנו שכל הבית כבר עבר לספירלה ודוגלים בחיסכון אנרגיה התרשמנו מאוד לטובה מהנורות הללו
מהעמידות וכן גם מהמחיר שלהן .
מחיר מומלץ לצרכן כ- 20ש"ח .
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות השונות.

שתהיה שנה אזרחית טובה וחמימה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה