יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

פייסגיפט, מתנה מהממת ,אישית ומלאת אהבה שכל ילד ישמח לקבל



מתוקף היותי בלוגרית אני מגיעה למוצרים שבאופן עצמאי לא הייתי מגיעה.
חלקם שווים יותר חלקם שווים פחות ועל אלו שממש שווים אני הכי אוהבת לספר ולהמליץ.
היום אספר לכם על מוצר מהמם שכל כך התלהבתי ממנו והחלטתי שאהפוך אותו למתנה
שאתן לילדים שאני מאוד אוהבת.
לפני כשלושה שבועות הכרתי אתר חדש הנקרא פייסגיפט.
זהו אתר המספק שירות ומוצרים אישיים כגון אלבומים,לוחות שנה ועוד.
המוצר שתפס את עיני הוא ספר ילדים אישי.
מדובר בספר אשר אנחנו מעצבים אותו ברמה המונפשת.
כלומר, הספר הוא ספר אישי של הילד לו אנו קונים אותו .
הספר מורכב מעלילה מסוימת (לבחירה מכמה אופציות) אך הטוויסט הוא שגיבור העלילה
הוא הילד הפרטי שלי !
איך עושים את זה ?
נכנסים לאתר של פייסגיפט - facegift 

בוחרים מאופציות הספרים - ישנה אופציה של ספר דמוי אלבום כאשר זה ללא עלילה אלא משפטים
חמודים על הילד והתמונות שלו שמדמות את הסיטואציות עליהן נכתבו המשפטים.

וישנה האופציה של סיפור עלילה ושם משלבים את תמונות הילד כגיבור העלילה.

מכיוון שהכנתי את הספר לבת הקטנה שלי החלטתי ללכת על אופציית "הסיפור הראשון שלי"
המדמה אלבום עם סיפור.
האתר קל להבנה וניווט, ממש פשוט לתפעל אותו. אפילו מי שמרגיש שטכנולוגיה היא ממנו
והלאה יכול ליצור את הספר ללא בעיות.
את הספר ניתן ליצור במחשב ואפילו בסמארטפון. אין צורך בהורדת אפליקציה !

אחרי שבחרנו את סוג הספר והנושא אנחנו מתחילים בבניה.
בשלב הראשון נלחצתי שמא עכשיו יהיה לי גם כאב ראש לסדר את כל התמונות שאבחר
במקום המתאים ואז גיליתי כי ישנה האופציה שהאפליקציה תסדר עבורי!

כך למשל האפליקציה ידעה להציב את התמונה עם אבא בדיוק במקום הנכון שמקביל לטקסט

זה חסך לי המון זמן וכל מה שנותר לי היה רק לעשות שינויים קלים במיקום תמונות מסוימות
ושינויים קלים בטקסט בכדי ליחס את הטקסט ברמה האישית והוספת שמות נוספים.

למשל בטקסט הכנסתי את שם הבן שלי עם תמונות משותפות שלהם

ואיזכור על האלרגיה לחלב של הבת שלי שתופסת משבצת גדולה בחייה, בחיינו .

בחירת התמונות מתבצעת בקלות,ניתן לבחור מהגלריה במחשב,מהסמארטפון ואף
מהפייסבוק שלנו.
בסיום עריכת הספר מזינים פרטי אשראי ובוחרים אופציית משלוח .
בהתאם לאופציית המשלוח כך זמן ההגעה.
כאשר הספר הגיע אליי הביתה אני הייתי כל כך מופתעת לטובה, פשוט נמסתי.

הראתי לבת שלי את הספר היא התלהבה ברמות שמעולם לא התלהבה משום
ספר או אלבום. ביקשה שאקריא לה שוב ושוב ואף שיננה בע"פ את הטקסט.
אחת המתנות השוות ביותר שפגשתי .
הרמה האישית, איכות הספר,הדפים והכריכה פשוט מתנה נהדרת.
עכשיו נותר לי להכין אחד כזה גם לבן שלי שכל כך התלהב מזה והכריז שגם הוא רוצה ספר אישי .
ממליצה בחום !!!
כנסו ,התרשמו בעצמכם ותזמינו. תודו לי אחר כך :)  .



תגובה 1:

  1. אני רוצה להגיע לאלבום ואני לא יודעת איך ליכנס אליו

    השבמחק