יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

הקולקציה החדשה של שילב - סתיו חורף 2015-2016 יוניסקס 123



כבר כתבתי לכם בעבר וסיפרתי על אהבתי הגדולה לבגדי ילדים בצבע שחור.
בעבר היה קשה מאוד להשיג אותם וגם כשהייתי מוצאת ומלבישה תמיד היו מרימים
לי גבה ושואלים למה אני מלבישה לילדים שלי שחור.
אז התשובה היא - ככה .
כי זה יפה,כי אני אוהבת ומי קבע שבנים צריכים ללבוש כחול ובנות ורוד?
הארון שלי ברובו מורכב מבגדים שחורים ואין שום סיבה שלילדים שלי לא יהיה גם.

כבר בשנה שעברה בשילב השיקו קולקציה ובה בגדים שחורים.
השנה משיקים קולקציה מלאה ובה בגדים בצבע שחור, שחור לבן והשוס - בגדים שהם יוניסקס,
גם לבנים וגם לבנות.






המותג החדש, פרי פיתוח סטודיו שילב נבנה לאחר בחינת המגמות בעולם וסקר צרכנים בארץ.
הקולקציה טרנדית, בהשפעת סקנדינביה אשר משכילה לתרגם את הנוחות של הפעוטות למראה קול.
הקולקציה בשחור לבן אפור עם נגיעות קלות של צבע.
קולקציית 123 תתפתח במהלך החורף ויתווספו לפריטי המעבר פריטי חורף רבים ויפים.
בקולקציה ניתן למצוא פריטים מגיל לידה ועד גיל 5.
לצפיה בקולקציה : לחצו כאן 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה