יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

BE MAYUMANA עכשיו כולנו יכולים להיות מיומנה בעצמנו.



כמה פעמים שראיתי מופע של מיומנה הסתכלתי בקנאה גדולה,
הלוואי וגם אני הייתי יודעת לעשות את מה שהם עושים .
תמיד רציתי לדעת לרקוד,לזוז,לתופף כמותם אך מעולם לא חשבתי שזה אפשרי.
עכשיו מסתבר שכן.
בשבוע שעבר גיליתי מרכז חדש הנקרא BE MAYUMANA המרכז לאומנויות הבמה.
מרכז חדש בראשון לציון בו החוגים והסדנאות מועברים ע"י חבריי מיומנה האלופים.
כן , בדיוק אלו שאנחנו רואים במופעים ובטלוויזיה.

המרכז נולד עקב החזון והרצון לעזור לילדים ולהעביר להם את האפשרות גם כן
לזוז כמו מיומנה.
שרונה פיטוסי,מנהלת המרכז אשר רוקדת כבר שנים רבות במיומנה,הגתה את הרעיון לפתיחת
מרכז שכזה שכל כולו נועד לתרום לילדים ולמבוגרים וללמד אותם לזוז כמו מיומנה מקצועיים.

החוגים המוצעים הם: מיומנהדאנס- תיפוף על הגוף וכלי נגינה אתניים,
משחק ושירה, ברייק דאנס, היפהופ, אקרובטיקה, ריקוד מודרני ואפריקני.
למרכז הגעתי עם שני הרקדנים הקטנים הפרטיים שלי לשיעור נסיון .
המדריך המקסים העביר ריקודיי ברייק דאנס ותיפוף על הגוף והילדים שלי רקדו
ופיזזו ברחבה כאילו נולדו לזה...

הם גם למדו איך לתופף על הגוף ועל פחים.

אני עמדתי מהצד והפכתי ירוקה מקנאה. איזה כיף להם ! ככה לזוז ,לרקוד והאפשרות
ללמוד את כל החוגים ש be mayumana  מציעים. אני גם רוצה !!
אז זהו שזה אפשרי ... החוגים במרכז מתאימים לגילאי 4 ועד 99 .
תענוג .
בסיום הם אפילו קיבלו כובעי מיומנה מהממים

אז אנחנו ללא ספק נירשם לאחד החוגים כי התרשמנו ונדלקנו.
מזמינה גם אתכם להתרשם .

BE MAYUMANA- המרכז לאומנויות הבמה,
רח' שאול המלך 5 רמת אליהו, ראשון לציון.
לבירורים : 03-9617477


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה