יום רביעי, 29 ביולי 2015

טיפוח לשיער מבית life

יש לי שיער ארוך.מאוד ארוך. ועם האורך (וסוג השיער) יש גם קשרים שבזמן הסירוק
קצת כואב לפרום אותם .
השבוע קיבלתי לסקירה מברשת שיער הנקראת wet brush ,
מברשת שהיא מותג בינלאומי מוכר וידוע ותימכר ברשת הסופר פארם כמותג
משותף עם life .
מברשת מיוחדת עם סיבים מיוחדים שפותחו על מנת לסייע בסירוק קל ,ללא כאב 
וללא הורדת שיער מיותרת.
                             
הייתי סקפטית לגביה ... מה כבר יכול להיות מיוחד כל כך במברשת שיער ומה הם 
יכולים לחדש לי ולהפתיע אותי ...
פתחתי מהאריזה , פיזרתי את השיער והתחלתי להבריש . כשאני מתחילה להסתרק 
העייניים שלי באוטומט מתכווצות לנוכח ידיעת הכאב העתיד להגיע ... אז גם כאן זה קרה
אך כאשר המברשת עברה על השיער והתירה קשרים ללא בעיה וללא כאב (וללא קרע של 
שיער ) הופתעתי לחלוטין !!!
השיער שלי יחסית אינו בעייתי... קצת קשרים מדיי פעם ובמיוחד אחרי חפיפה ... 
הבעיה היחידה היא הנשירה .
כל כך קשה שאני עושה תחרות עם הכלבה שלי מי משירה יותר שיער -ואני מנצחת בלי בעיות !!
המברשת הזו פשוט עושה עימי חסד !!! לאחר ההברשה יש נשירה על המברשת אך מועטה ורק 
מהשהיה צריך ליפול ללא שיער שנקרע או נתלש .
ניסיתי גם על שיער יבש וגם על רטוב -כאשר ברטוב הרבה יותר קשה לי להסתרק והמברשת 
מדהימה על שיער רטוב !
האמת שצריך לנסות בשביל להבין... זה לא יאומן כמה המברשת מעולה. ואני רק יכולה לדמיין 
איך היא עובדת נפלא על נשים עם תלתלים !!!
אגב הברשתי גם את הבת שלי איתה -והיא שונאת (!!) להסתרק ... היא ממש לא הרגיש את 
ההברשה... והקשרים נפתחו בלי בעיה ובלי כאב (יש לה מעט שיער אך הוא נקשר בלי בעיות).               
ממליצה בחום לכל אישה (או גבר) עם שיער ארוך ובעיקר לילדים. המברשת הזו פשוט נפלאה.

ואם בשיער עסקינן אני חייבת לספר לכם על ליין חדש מבית life - סדרת מוצרי me .

סדרת מוצרי טיפוח לשיער הכוללת שמפו,מרכך,מסיכה וקרם לחות המועשרים בתמצית שיבולת 
שועל התורמת לחיזוק סיב השיערה,מעשירה בלחות,מגמישה ויוצרת הגנה מפני נזקי הסביבה.
המוצרים מכילים גם פרוטאין משי התורם לשיער ביתרונותיו הרבים.
והריח?
מצוין !! עדין ונשאר לאורך זמן .
המחירים? 
משתנים לפי מבצעים , ברשת הסופר פארם תמיד משתדלים לתת את המחיר האטרקטיבי 
ביותר למוצרי מותג הבית .
אני אהבתי .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה