יום חמישי, 2 ביולי 2015

החלקת שיער אינדולה - המלצה אישית חמה ביותר



בתור ילדה קטנה היה לי שיער מושלם .
ארוך,חלק , מלא וגולש .

ואז הגעתי לגיל ההתבגרות ,ההורמונלי . משהו קרה והשיער
השתנה . השתנה לגמרי. הפך גלי וקיבל נפח ,עצמאות משל עצמו.
בערך מגיל 17 התחלתי להשתמש בקרמים שונים ללחות, להורדת
הנפח,מסכות,שמנים ועוד .

מסכת הייסורים שהייתי עוברת לאחר כל חפיפה ובכל בוקר היתה
משפיעה עלי לרעה .ממש.
לא אהבתי כלל את כל ההתעסקות הזו בשיער שגבתה ממני המון ברמה
הנפשית,פיזית וכלכלית.

ואז ביום מן הימים סיפרה לי חברה שהגיעה לארץ החלקת שיער יפנית
שעושה את השיער חלק ונעים .
ביררתי קצת וגיליתי כי ההחלקה הנל אמורה לעשות את השיער שלי
מהמם בדיוק כמו שהיה כשהייתי ילדה.
עבדתי קשה וחסכתי שקל ושקל עד שהגעתי לסכום (הגבוה במיוחד)
שהפרוצדורה עלתה והגעתי לספר משובח ומומלץ .

החיים שלי מתחלקים לשניים .
החיים שלפני ההחלקה והחיים שאחרי.


החיים שאחרי הם חיים קלים , נוחים ומלאי ביטחון עצמי (למי שיש בעיות
שיער מבינה ויודעת שאני לא מגזימה) .
במשך 7 השנים האחרונות אני ניגשת למספרה אחת לשנה ועושה החלקה
בשורש (כ-5 סנטימטר) .
ההחלקה שהכרתי עד כה היתה ארוכה , מסריחה ומסורבלת עם התנהלות קשה
בימים שאחרי אך היתה שווה לי את הכל כי במבחן התוצאה היא היתה מעולה.

ואז הכרתי לראשונה את החלקת השיער של אינדולה.
כן כן ,אינדולה - יצרנית מוצרי הטיפוח לשיער.
בהתחלה פחדתי לעשות את ההחלקה הזו שכן סוס מנצח לא מחליפים, עם זאת
לסוס המנצח שלי היו כמה חסרונות שהחלטתי לתת צ'אנס לאינדולה.
סידרתי לי יום חופש (כל פעם שהגעתי למספרה להחלקת שורש לקח לי בין
4ל7 שעות ) אז מראש פיניתי יום שלם והגעתי למספרה .
הספר המקסים והמקצועי (בבי רם כהן) סיפר לי על ההחלקה, השלבים וההתנהלות.
היה נשמע לי טוב מדי . אני נוטה לפקפק בדברים טובים מדי.
נתתי בידיו את שיערי והתחלנו בתהליך.
ההחלקה נקראת אינדולה silk straight .

הטכנולוגיה: תערובת מוצרי טיפוח לשיער אשר חודרים לעומק השיערה ומשנים
את המראה שלה .

התחלנו בשטיפת השיער שלי ואז ייבוש.

מריחת החומר על השיער והמתנה של כ-40 דקות (משתנה משיער לשיער).

שטיפת החומר ויבוש מלא (ייבוש בפן ומעט גיהוץ במחליק קרמי).

מריחת חומר מנטרל, המתנה של כ-15 דקות ושטיפה.
ייבוש קל עם פן .

והשיער חלק !!

ואז לאחר שאני מתפעלת מיופיו של שיערי אני מבררת את המשך ההתנהלות
בבית שכן עם ההחלקות הקודמות אסור היה לי לחפוף 5 ימים , להרטיב, להזיע,
לאסוף, בקיצור אסור היה לי לחיות כמה ימים טובים, מתברר לי כי עם ההחלקה
הזו אני יכולה לחפוף בעוד יומים, לישון כמו בן אדם(וגם להזיע) ובעצם להתנהג
רגיל ולא כמומיה כפי שהתנהלתי עד כה.
נשמע אוטופי אך האם יעמוד במבחן התוצאה?
זו שתגיע בעוד יומיים לאחר החפיפה.

יצאתי לדרכי מרוצה ושמחת לבב עם חצי יום חופשי(כל התהליך לקח לי 3 שעות
שכללו גם מינגלינג) וסחטתי מחמאות במשך יומיים .
מתרגלים בקלות למראה חדש ונהדר . כל כך בקלות שהחפיפה מפחידה עד מאוד-
מה יקרה אם לאחר החפיפה השיער יחזור לעצמו?

אז חפפתי .
נחשו מה ?
הוא נשאר מהמם כפי שהיה !
אני מאוהבת בהחלקה הזו !!!
איכות חיים היא לא מילה גסה!
השיער לאחר חפיפה

ההחלקה מיועדת לבעלות שיער רגיל,עדין,יבש,צבוע,מתולתל,נפוח וכו.
ההחלקה אינה מתאימה לבעלות שיער שעבר הבהרה,צבע בלונד,גוונים וכיוצ"ב.
להחלקה שני סוגים - ספר/מעצב שיער ידע לבחון את שיערכן ולהתאים לכן את הסוג
הנכון .
המחיר משתנה ממספרה למספרה, טווח המחירים נע בין 800 ל1400 ש"ח .
ההחלקה מחזיקה זמן רב על השיער - השורש שצומח צריך לעבור החלקות בהמשך-
לפי סוג השיער .
ממליצה בחום ! תבקשו מהספר שלכן - החלקת שיער של אינדולה .
תודו לי אחרי זה :)




תגובה 1:

  1. האם ההחלקה לא עושה נשירה לאחר מספר פעמים שנעשתה כבר?האם השיער החדש שצומח לא הרוס ממנה אלא גדל בצורתו הטבעית?

    השבמחק