יום ראשון, 14 ביוני 2015

ליסטרין- המלצה חמה לשמירה על בריאות הפה



בין הפוביות המעטות שלי ישנה פוביה אחת - פוביית הדגל
שלי שהיא הפוביה מרופאי שיניים .
אני מפחדת פחד לא מוסבר ולא הגיוני מרופאי שיניים .
אני מקבלת פיק ברכיים אפילו כשעוברת ליד מרפאה (אפילו בלי להכנס פנימה)
וריח המרפאה מגיע לאפי.
אני מניחה שהפחד הזה נובע מחוויה שלילית וטראומטית עם רופאת שיניים
כשהייתי בת 10 .
מאז אני נמנעת מביקור ואם אין ברירה אז מטפלת עם גז צחוק .
אז מה עושים ? הרי בריאות השיניים והפה חשובה ביותר ... אני מצמצמת
פגיעה בבריאות השן באמצעות כל המשאבים העומדים לרשותי .
למשל :
*צחצוח ארוך ואפקטיבי (הידעתם שצחצוח צריך להיות לפחות 10 דקות ביום?!)
*צחצוח בבוקר ובלילה
*שימוש בחוט דנטלי
*המנעות מסוכריות ומסטיקים
*למדתי לא(!!) לפתוח בקבוקים וכדומה באמצעות השיניים
*גרגור עם מי פה איכותיים

לגבי העצה האחרונה -
אני מקפידה לגרגר עם מי פה של חברת ליסטרין .

הסיבה שגרגור עם מי פה חשוב מאוד לשמירה על בריאות הפה והשיניים
היא שרוב החיידקים נמצאים בכל חלל הפה ולא רק בשיניים ולכן אינם נעלמים
רק מצחצוח. גרגור מחטא את כל הפה - החניכיים,לשון, לוע וכו'.

למה דווקא ליסטרין ?
*בגלל הטעם - יש כמה טעמים לבחירה (מנטה חזק/עדין יותר)
*במי הפה של ליסטרין אין חומרים הגורמים לכתמים בשיניים (להבדיל
מכמה מקבילים בשוק) ולכן ניתן להשתמש בקביעות ולטווח ארוך.

ליסטרין מציעה 6 מוצרים בטעמים שונים:
1. Total care- מכיל פלואוריד ואבץ כלוריד (סגול)
ליסטרין TOTAL CARE שטיפת הפה המושלמת והמתקדמת ביותר של ליסטרין
המכילה בנוסף לשמנים האתרים שני מרכיבים פעילים:
פלואוריד – בעל השפעה מחזקת הן על זגוגית השן והן על השיניים עצמן וכך משמש 
אמצעי מניעה כנגד עששת.
אבץ כלוריד- מונע את הצטברות אבן השן וכתוצאה מכך משמר את צבען הלבן הטבעי.
2. Listerine ZERO -ללא אלכוהול ובטעם עדין
3. CARE ZERO Listerine TOTAL - ללא אלכוהול ובטעם עדין
4. Fresh Burst– "מנטה מרענן"
5. Cool Mint – "מנטה קריר"
6. Teeth & gum defence - מנטה מרענן המכיל פלואוריד

השימוש המומלץ הוא פעמיים ביום- 30 שניות בכל פעם .

מחיר מומלץ לצרכן ליתר סדרת ליסטרין הוא 40 ₪ ל 500 מ"ל ו-59 ₪ ל 750 מ"ל
מחיר ליסטרין 500 מ"לTOTAL CARE ו-TOTAL CARE ZERO  45 ₪ 750
מ"ל 64.90 ₪
להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה