יום שלישי, 26 במאי 2015

קרוקס & more קיץ 2015


רשת קרוקס התרחבה והחלה למכור מותגים נוספים
מלבד לקרוקס ובלנדסטון.

בין השמות של המותגים שימכרו ברשת crocs&more ניתן
לראות את 'desigual,paez, blowfish,cobian,shcoll ועוד.
desigual
desigual
shcoll
desigual
blowfish
otzshoes

השינוי ברשת בהשקעה של כ-4 מליון ש"ח .

את נעליי קרוקס אני אוהבת מאוד.
הדגמים יפהייפיים והיתרון הענק זה הנוחות.
כל עונה הקולקציה מתחדשת בשלל דגמים יפים ונוחים.

כמי שלא חובבת נעלי עקב אני מאוהבת בנעליי הפלטפורמה של קרוקס.
עקבים גבוהים ועם זאת ההרגשה כאילו אני נועלת נעליים שטוחות.

בקיץ שעבר קניתי את נעליי הפלטפורמה האלו:

והשנה התחדשתי באלו:

מבחינת נוחות הן ה-כ-י נוחות שנעלתי אי פעם.
מבחינת היופי... על זה אי אפשר להתווכח.
כל מי שרואה אותי איתן ממש מופתע כשאני מספרת כי אלו דגמים של קרוקס.

נעליים נוספות שאני מאוד מרוצה מהן הן סנדל האצבע שקניתי
בחודש שעבר :

מאוד נוחות ויפות.

בקולקציה החדשה יש המון דגמים מהממים גם לנו וגם לילדים.

ממליצה לכם להכנס לאחד מסניפי הרשת, למדוד ולהתרשם בעצמכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה