יום ראשון, 15 בפברואר 2015

חג אהבה ב- Tous


אני תמיד אומרת שאהבה ומחוות צריך להראות ולעשות בכל 
השנה ולא רק בימים מסוימים .
תמיד כיף לקבל מתנות - קטנות או גדולות, מכתבים או פתקים ואפילו 
סתם סמס של אני אוהב אותך .
אבל בימים כמו וולנטיינ'ס דיי או טו' באב משקיעים קצת יותר . וזה בסדר גמור.
אפילו מצוין . אני בעד . כל עוד זה לא רק בגלל הנסיבות .
אבל אם כבר חוגגים ואם כבר קונים אז כדאי לקנות את מה שהכי
שווה לא ?!

לכבוד הוולנטיינ'ס השיקו ב Tous קולקציית חג אהבה .
הקולקצייה כוללת תכשיטים עם הודעה במסווה של לבבות זעירים הנושאים
את המילה "love" .

בנוסף ב Tous חושפים את הסרטון השני בקמפיין הסרטונים של המותג אשר עולה 
החודש לכבוד חג האהבה.
למי שבמקרה לא מכיר - Tous הוא מותג ספרדי אשר נוסד בשנת 1920 כמותג
חדשני לעיצוב תכשיטים יוקרתיים בגימור גבוה וסימן ההיכר שלו הוא הדובי
המפורסם המעוצב ביהלומים, זהב או כסף. 
מוצרי החברה כוללים תכשיטים, תיקים, משקפי שמש ובשמים. 

בשבוע שעבר הייתי בהשקת הקולקציה בסניף  Tous בקניון עזריאלי והבאתי לכם 
כמה תמונות של התכשיטים המדהימים :



והתיקים והארנקים ההורסים :


פריטים ותכשיטים שכל אחת תשמח לקבל ...
בכל יום בשנה ...
וגם אני ... :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה