יום שני, 9 בפברואר 2015

דה צ'ילדרנס פלייס- אתם חייבים לבקר שם

כחובבת קניות ברשת אני מדיי פעם מזמינה בגדים ומוצרים
גם מאתרים מחו"ל .
גם את המותג דה צ'ילדרנס פלייס הייתי מזמינה דרך האתר ואחותי
שגרה בארה"ב היתה שולחת אלי .
אני מאוד אוהבת את הבגדים - הסגנון והאיכות של המותג הזה .
ואז גיליתי שהמותג הגיע לארץ .

הבעיה עם מותגים בארץ -הם נוטים להיות יקרים ולכן הייתי סקפטית
לגבי רכישה ברשת בארץ אך כאשר קיבלתי הזמנה להתנסות בחנות
בעקבות השקת עמוד הפייסבוק החדש ניצלתי את ההזדמנות וניגשתי
לסניף בקניון גבעתיים .

בדיוק כמו בארה"ב גם בארץ החנות ענקית עם מגוון ענק של בגדים
החל בניו בורן וכלה במידות לילדים גדולים.
בחנות ניתן למצוא בגדים , אקססוריז, נעליים ועוד.
והכל אופנתי, מהמם,נוח ומנסיון- איכותי.
מחלקת ניו בורן
מחלקת ניו בורן
new arrivals
new arrivals
נעליי בנים ב-70% הנחה
נעליי בנות ב-70% הנחה

השירות בסניף גבעתיים מעולה והחוויה בחנות נהדרת. כמו בחו"ל .

והמחירים ?
אין ספק שהמחירים בארץ גבוהים יותר מהמחירים בארה"ב .
עם זאת גילית כי ישנם מבצעים מ-ע-ו-ל-י-ם על רוב הפריטים בחנות.
כשאני אומרת מעולים אני מתכוונת למחירי מציאה .
לדוגמא -
סווטשירטים מפליז אשר מחירם 59.90 ש"ח נמצאים במבצע של 70%
הנחה מה שאומר - 18 ש"ח בלבד !

נעליים לבן - מחירם 139.90 ונמצאות גם כן במבצע של 70% הנחה
מה שאמור שעלו 40 ש"ח !

נעליים לבת 100 ש"ח, גם כן- 70% הנחה= 30 שח.

סך הקניה שלי - 2 סווטשירטים פליז, נעליים לילד ונעליים לילדה
95 ש"ח .
מדהים .

ממליצה לכם בחום להכנס בעצמכם לאחד מסניפי הרשת להתרשם
ולהתחדש בעצמכם.
אתם גם מוזמנים לעמוד הפייסבוק החדש של הרשת- the childrens place

תהנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה