יום ראשון, 15 בפברואר 2015

דובוני אכפת לי . כי אכפת לי .

מהרגע שהבן שלי הפך ישות עצמאית ומבינה בעלת דרישות
ורצונות הוא החל מבקש ממני סוכריות .
עד גיל 3 הצלחתי לשלוט בזה ואף סוכריה לא נכנסה אל פיו .
אלי הביתה לא הכנסתי סוכריות , בגן ביקשתי והתעקשתי
שלא יתנו לו שום סוכריה ועל הסבתות הטלתי וטו. אין סוכריות
לבן שלי .
ואז הגיע שלב ימי ההולדת עם שולחנות מתוקים וצבעוניים מלאים
בכל טוב ובחברינו הלא אהובים עלי - סוכריות גומי .
בשלל צורות , צבעים וטעמים .
אז הסכמתי רק אחד .
וביומולדת אחריו 2 .
ואז במסיבה אחרת 3 .
היה לי מאוד קשה לראות את הפרצוף העצוב הזה של " למה לכולם
מרשים ולי לא ?" אז הסכמתי אבל ספורים .

יום אחד חברה התקשרה וסיפרה לי שקנתה לבת שלה וויטמינים בסוכריות
דובונים וטעם אחד היא לא אהבה אך את השני כן . שאלה אם אני
רוצה את החבילה שלא ישתמשו בה . חבל לזרוק. עניתי שכן .
באותו היום שאלתי את הבן שלי אם הוא רוצה סוכרית גומי .
הילד ענה בהתלהבות שכן אך מבט של חשש וסקפטיות בעיניו.
הוצאתי את האריזה וכיבדתי אותו ב3 דובונים (מינון לפי גיל)
הוא אכל אותם בלי למצמץ (במהירות שאני בטעות לא אתחרט)
ולא הבין למה אני מסתכלת עליו ומחכה לתגובה .
שאלתי אם טעים לו וענה לי שמאוד .
באותו הרגע הסברתי שבכל יום אני מרשה לו 3 דובונים כאלו
אצלי . הוא התלהב.

בשבוע שעבר הוזמנתי להשקת הסדרה החדשה של מדי-בר מבית
ניאופארם.

סדרת וויטמינים של מדי בר הינה סדרת תוספי תזונה לילדים המגיעים
בצורת סוכריות גומי .
הסדרה החדשה עשויה בצורת פירות (ולא דובונים) בצבעים שונים ובטעמים
שונים .
הדובונים - רכים ונוחים ללעיסה ובליעה שונים לחלוטין מסוכריות דובונים
רגילות הקשות ומסוכנות לילדים .
הבשורה היא שבסדרה החדשה פיתחו את המוצר עם 30% פחות סוכר .
ואיך עשו זאת מבלי לפגוע בטעם ? הכניסו סטיביה שהוא ממתיק ממקור
צמחי .
הסוכריות אינן מכילות צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים
והטעם - מצוין .
גם לטעמי וגם לטעמו של בני . שזה מבחינתי הכי חשוב .

בסדרת הוויטמינים של מדי-בר החדשה ניתן למצוא כמה סוגים :
*מדי-בר מולטי וויטמין - המכיל 8 סוגי וויטמינים ומינרלים בטעם תות.
*מדי בר מולטיוויטמין פורטה -המכיל 22 סוגי וויטמינים ומינרלים בטעם תפוז.
*מדי-בר ויטמין C -סוכריות בטעם תפוז המהוות מקורעשיר של ויטמין C.
*מדי-בר חורף- סוכריות בטעם תפוז המכילות את כל מה שהמערכת החיסונית
צריכה בחורף .

עוד בסדרה ניתן למצוא:
*מדי-בר אומגה 3 -כמוסות בטעם תותי פרוטי.
*מדי-בר אומגה 3 קיד - סוכריות דובונים בטעם שוקולד חרובים.
*מדי-בר פרוביוטיקה פורטה- דובונים בטעם שוקולד לבן בננה .

לסיכום אספר כי אני בהחלט ממליצה על סוכריות עם ערך מוסף לילדים .
הסיבה שזה מעין "הרע במיעוטו" כאשר "הרע" הזה תורם המון למערכת
החיסונית של הילדים שלי ובנוסף ברגע שהם מקבלים בבית את הסוכריות
גם כשהם בחוץ הם פחות מתפתים . כי אין להם חסך ...
מבורך מבחינתי .

לרגל ההשקה סדרת המוצרים מדי-בר  נמכרת ב30% הנחה ברשתות
הפארם ובבתי המרקחת .
שווה לנסות .
ורק שנהיה בריאים :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה