יום שלישי, 27 בינואר 2015

חדש על המדף - הנבחרת שלי לחודש ינואר

כבכל חודש שאני מספרת לכם על המוצרים המיוחדים החדשים והטעימים ביותר
שאני בוחרת גם החודש בחרתי כמה טעימים במיוחד והנה הסקירה המלאה :

*חלקם קיבלתי לסקירה וחלקם קניתי בעצמי .

מאוסם אנחנו מקבלים במבה חדשה - במבה בומבה .
לא . הכוונה לא לחבילה גדולה (כמו המסיבומבה) אלא לאריזה
רגילה- 60גרם (אפילו קטנה מדי לדעתי) אבל בטוחה נמצאת ההפתעה .

במבה ענקית (גודל כף יד של ילד) עם המון חמאת בוטנים ומרקם מעולה.
הצורה החדש לטעמי מצוינת גם לפעוטות -נוחה לאחיזה ביד קטנה ונוחה
לנגיסה .
במבה בומבה ביד של בן 4

מחיר מומלץ לצרכן כ- 5 ש"ח .
ניתן להשיג ברשתות השיווק .

את וופלים מן כולם מכירים . גם אני . עוד מילדותי .
מה שלא ידעתי זה שיש כל כך הרבה סוגי וופלים ועוגיות למותג
ולא ידעתי שהמפעל פרווה לחלוטין.
בשבוע שעבר חגגו 60 שנה להיווסדות חברת מן ושינו את האריזות המוכרות
וחידשו אותם .

קיבלתי לסקירה כמה מהמוצרים ולמרות שאני כבר מכירה וטעמתי כל אחד מהם
נהניתי מהם שוב .
מי שעוד נהנתה מהמוצרים היא הבת שלי שאלרגית לחלב .
לפני שנתתי לה צלצלתי למפעל לוודא שאין אזהרת אלרגנים וגיליתי כי המפעל
פרווה לחלוטין ללא חשש חלב. המענה הטלפוני היה מקסים ומהיר . שאפו .
ישנם גם מוצרים טבעוניים במפעל.
אהבתי .
ממליצה בחום . בעיקר על הוופלים בטעם לימון עם הטעם המשגע.
גם המחירים סבירים לחלוטין -למשל בשבוע שעבר רכשתי 4 חבילות ב10 ש"ח .
ניתן להשיג ברשתות השיווק .


את קניות הסופר שלי אני עורכת בעיקר בשופר-סל .
כבר סיפרתי לכם על כך שנוח לי לערוך את הקניות בשופרסל אונליין וגם על היותי
שופרסטארית שמתנסה מדי חודש במוצרים חדשים של המותג.
גם החודש התנסתי במוצרים חדשים שנכנסו תחת המותג וכרגיל - אני מרוצה
גם מאיכותם וגם ממחירם אשר חוסך לי כמה מאות שקלים בכל חודש.


בסל המוצרים שלי אני לרוב לוקחת את מוצרי המותג של השופר סל כי מחירו
של כל אחד מהם נמוך בכמה שקלים ממקבילו על המדף ואיכותו גבוהה מאוד ולכן
נוח לי בהרבה יותר לרכוש את מוצרי שופר סל .
המוצרים החדשים בהם התנסתי החודש היו עוגיות שופר-סל מעולות .

מים בטעמים - בטעמם זהים למקבילים בשוק , המחיר - נמוך יותר .

קפה נמס ושוקו - טעים , לא מרגישה בהבדל מהמקבילים על המדף ושוב- המחיר
נמוך יותר .

אני מרוצה וממליצה .

בעולם התינוקות הושק השבוע חיתול חדש מבית האגיס -
האגיס פרידום דריי.

בחיתול החדש טכנולוגיית ספיגה חדשה ומשופרת עם ספיגה מהירה
יותר ב20% בהשוואה להאגיס פרידום הרגיל,החיתול דק מאוד וגמיש.
כמי שבודקת חיתולים וקונה את מה שנוח לגוף הילדה שלי ומה שנוח לי בכיס אני
שמחה לומר שלדעתי החיתול מעולה , נוח וניתן למצוא אותו גם במבצעים .
החיתול סופג נפלא כמו שמובטח ואין דליפות גם בשעות הלילה הארוכות .
על החיתולים ישנם ציורים מקסימים של פו הדב .אהבנו .
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארמים .







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה