יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

חנוכה מתקרב. הצעות למתנות לילדים לחג


חנוכה מתקרב עם כל מה שמתלווה לכך .
הסביבונים, הסופגניות, החנוכיה ודמי החנוכה .
אצלנו בבית כאשר אומרים לי על דמי חנוכה לילדיי אני מבקשת שיקנו מתנה
ולא יביאו כסף . אני מנחה לכיוון סוג המתנה שהילדים יאהבו או צריכים .
אצלנו עדיין לא בגילאי דמי כיס ולכן מעדיפה מתנה על כסף .
למי מכם שנמצא באותה הסירה או נמצא בסירת הקונה מתנה הנה כמה
רעיונות למתנות חג מעולות .

פליימוביל :

ערכות פליימוביל תמיד כיף לקבל .
לפליימוביל יש ערכות לבנים וערכות לבנות .
הערכות לרוב מגיעות בקופסאות או מזוודות מהודרות,

משחק המפתח את הדמיון וכישורים חברתיים .
מומלץ מגיל 4 ומעלה .
המחירים של הערכות לא זולים , עם זאת המשחקים איכותיים ונשמרים
היטב . ניתן למצוא מבצעים טובים לערכות בחנויות.
עולם הפליימוביל הוא ענק ורחב ניתן למצוא סוגים שונים ומגוונים לערכות.


ילדות מאוד אוהבות להתגנדר . איפור , לקים, תכשיטים , תסרוקות ועוד .
העיקר להרגיש בוגרות ומגונדרות .
גם אני הייתי ככה אך היום כאמא קשה לי לחשוב על בתי מורחת איפור
וחומרים שלא תמיד אני יודעת מה מכילים .
מחברת משחקי יצירה מביאים לנו סדרת ערכות אופנה לילדות .
בסדרה שלל ערכות שונות והיום אספר לכם על ערכת הלקים שלי .

מעבדת אופנה - הלקים שלי :


הערכה בנויה מצבעי בסיס ללקים ,תמציות צבע,אבקות, קישוטים, אבנים,
מדבקות, כלי עזר למריחה ועוד.
הרעיון הוא לא רק למרוח לק אלא לתת לילדה לפתוח מעבדה משלה ליצור לקים .
לאחר היצירה תוכל הילדה להשתמש בלקים שיצרה .
מקסים !
בנוסף בערכה יש תיק איפור אשר מגיע בחור לבן עם צבעים בנפרד ואת התיק
הילדה צריכה לצבוע בעצמה .
הערכה מיועדת לגילאי 8+ ומומלצת השגחת הורים .
הלקים על בסיס מים ומאושרים ע"י משרד הבריאות ועומדים בתקנים הבינלאומיים
למוצרי קוסמטיקה לילדים.

מגנטו :


הבן שלי מאוד אוהב משחקי הרכבה וחשיבה .הוא אלוף בפאזלים וחולה על לגו.
אבל מעולם לא ראיתי אותו שקוע במשחק כמו שהוא שקוע במגנטו .
מדובר על ערכה מבית "משחקי יצירה" כאשר בערכה מגנטים שונים
ואיתם מרכיבים דגמים שונים הנוצרים בצורת תלת מימד .

מפתח מוטוריקה, דמיון ומחשבה .
מעביר זמן רב תוך משחק לבד או ביחד .
אנחנו מאוד אוהבים .
לכבוד החנוכה אפילו בנינו דגם סביבון .

מומלץ בחום.
בסדרת מגנטו ניתן להשיג כמה ערכות:
מגנטו תחבורה,מגנטו חלל,מגנטו גלקסיה ומגנטו טבע .

אם דאגנו לילדים הגדולים יותר - חייבים לדאוג גם לקטנטנים ...

הפרארי שלי:

חברת "הנסיך הקטן" מביאה לנו סדרת מכוניות צעצוע מבית פרארי.

בסדרה ניתן למצוא מבחר דגמים בצבעים שונים המיועדים לטווח גילאים רחב:
*פרארי ג'י טי רך - שלישיית מכוניות רכות עם פנים ידידותיות המיועדות לילדים
 מגיל 10 חודשים 39.90 ₪

*מגוון רכבי פרארי עם קולות / קולות ואורות לקטנטנים 69.90-99.90 ₪

*מגוון רכבי פרארי עם שלט לקטנטנים- רכב המופעל באמצעות שלט אלחוטי
 בצורת הגה המיועד לגילאי שנתיים ומעלה 139.90-229.90 ₪

הרכבים עשויים פלסטיק קשיח ואיכותי , מתאים לקטנטנים שמפילים ושוברים.
באופן כללי המוצרים שמביאים בחברת הנסיך הקטן איכותיים מאוד . אני משווה
לצעצועים אחרים ואלו מחזיקים אצלנו הרבה יותר זמן .

את כל המשחקים ניתן להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים.

שיהיה חג אורים שמח :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה