יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

ויסוצקידס -תה גדול לילדים קטנים .

כבר סיפרתי בעבר על כך שהבן שלי לא מוכן לשתות בבוקר שום דבר
למעט שוקו.
לכן כשקיבלתי את התה החדש של ויסוצקידס הייתי סקפטית לגבי
הסקירה .
אומרים שבשביל שילד יסכים לטעום משהו צריך להציע לו את אותו המוצר
לפחות 20 פעמים . הצעתי לבני בעבר גם יותר מ20 פעמים לטעום תה וחליטות
ובכל פעם קיבלתי את אותה התשובה -לא רוצה! רוצה שוקו!
לא בא לי להלחם הרמתי ידיים . הילד שותה שוקו בבוקר .
מה הסיכוי שעכשיו הוא יסכים לשתות תה ? קלוש . אז אני סקפטית.

אריזות התה של ויסוצקידס יפות ומרשימות ,מושקעות וידידותיות לילדים .
בכל קופסה יש 20 תיונים כאשר כל תיון ארוז ועל כל אריזה יש משחקים
מדליקים .

רעיון מעולה !

בסדרת התה לילדים יש 3 טעמים - ענבים שובבים , נענע בג'ננה ופטל עם שכל.
החליטות אינן מכילות קפאין, עשויות רכיבים טבעיים בלבד.
ברכיבים - פירות, תמציות פירות וצמחים .

במבחן הטעימה-


אמנם הייתי סקפטית אך אכן זה עבד. הילד טעם ואפילו אהב מאוד .
מאז כבר שבוע שאני מצליחה לשלב לו את התה בבקרים במקום השוקו.
ישנה אפשרות לתה חם ואשרי גם כתה קר . אנחנו אוהבים חם(פושר) .

לסיכום - 

הרעיון - אדיר,
האריזות - מקסימות,
הטעם - מעולה .

אהבנו !

ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות .
מחיר לצרכן כ-17 ש"ח .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה